پنل جلویی ال جی کیو 9

انتشار یک رندر گرافیکی از پنل جلویی ال جی کیو 9

بخش موبایل ال جی که این روزها حال و روز خوبی ندارد، تصمیم به عرضه گوشی هوشمند جدیدی دارد تا همچنان در بازار بماند. اخیرا یک رندر گرافیکی از پنل جلویی ال جی کیو 9 که جدیدترین گوشی این کمپانی است منتشر شده که در آن طراحی ناچ بار دیگر به چشم می‌خورد.

اوایل ماه سپتامبر بود که شایعاتی درباره عرضه یک گوشی میان‌رده رو به بالا از سوی ال جی با نام ال جی کیو 9 به گوش می‌رسید. به تازگی نیز یک رندر گرافیکی از پنل جلویی ال جی کیو 9 منتشر شده که در آن شاهد یک گوشی دیگر با طراحی ناچ استایل از سوی غول کره‌ای هستیم.

مانیتور کشیده و بزرگ گوشی و همچنین کلیدهای پاور و تنظیم صدا نیز در کنار گوشی مشهود هستند. آن‌چه که در رندر می‌بینیم مشابه LG G7 Fit است. این شباهت سبب شده شایعه عرضه اولین عضو از خانواده گوشی‌های Q با طراحی ناچ مشابه خانواده G از سوی ال جی موبایل قوت بگیرد.

همچنین احتمال داده می‌شود ال جی کیو 9 یک نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویر 19 به 9 داشته باشد و حسگر اثر انگشت آن نیز در قاب پشتی جای گرفته است. بر اساس شایعات پیشین در باره این گوشی، عضو جدید خانواده Q دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت حافظه رم است و بسته به مدل در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

ال جی تاکنون گوشی هوشمندی با سیستم عامل اندروید پای عرضه نکرده و البته بعید است LG Q9 نیز اولین گوشی ال جی با این سیستم عامل باشد. از قیمت گوشی اطلاعاتی در دست نیست،‌ اما با توجه به این که خانواده Q میان رده هستند، این گوشی جدید نیز قیمتی زیر 400 دلار خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*