قیمت بسترن بی 30

قیمت بسترن بی 30 در آبان 1397 افزایش یافت

قیمت بسترن بی 30 (FAW Besturn B30) در آبان‌ماه 1397 حدود 27 میلیون تومان افزایش پیدا کرد. طبق اعلام شرکت بهمن موتور، دارندگان حواله‌های خودرو فاو بسترن B30 باید با قیمت جدید تسویه حساب کنند.

شرکت بهمن موتور از زیرمجموعه‌های گروه بهمن، مدتی است خودروی چینی فاو بسترن بی ۳۰ را در بازار ایران عرضه می‌کند. این خودرو که در همین مدت کوتاه نیز به دلیل برخورداری از طراحی و کیفیت مناسب توانسته توجه مشتریان ایرانی را جلب کند، در ابتدا با قیمت 69 میلیون و 800 هزار تومان عرضه می‌شد، اما در مرداد 97 شرکت بهمن موتور قیمت بسترن بی 30 را به 79 میلیون و 500 هزار تومان افزایش داد. حالا با توجه به رشد نرخ ارز و افزایش هزینه‌های خودروسازان، شرکت بهمن موتور این بار قیمت محصول خود را بیش از 27 میلیون تومان افزایش داده است.

قیمت بسترن بی 30 چقدر شد؟

طبق دعوتنامه‌های جدید شرکت بهمن موتور برای مشتریانی که در شهریورماه اقدام به خرید این خودرو کرده بودند، قیمت بسترن بی 30 به 106 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است. دارندگان حواله‌های این خودروی چینی باید با قیمت جدید تسویه حساب کنند. برخی از کارشناسان و فعالان بازار خودرو می‌گویند هنوز بخش اصلی افزایش قیمت بسترن B30 اعمال نشده و بهمن موتور قصد دارد قیمت این محصول خود را به صورت پله‌ای بالا ببرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده سایر محصولات بهمن موتور مانند هاوال اچ 2 و پیکاپ کاپرا 2 نیز با افزایش قیمت مواجه شوند.

قیمت بسترن بی 30به این ترتیب مشتریانی که باید در شهریورماه 1397 خودروی بسترن بی ۳۰ را تحویل می‌گرفتند، حالا باید پس از دو ماه تاخیر و با 27 میلیون تومان افزایش قیمت، ماشین خود را دریافت کنند. بدیهی است که این دسته از مشتریان انتظار دارند بهمن موتور، خودروی بسترن B30 را با قیمت قبلی به آن‌ها تحویل بدهد؛ اتفاقی که به یاد نداریم هیچگاه در کشورمان رخ داده باشد و معمولا خریداران مجبور می‌شوند برای رسیدن به خودروی خود، به خواسته‌ی شرکت‌ها تن بدهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. به نظر من نباید تحت هیچ شرایطی زیر ظلم رفت کسی که سرشو میبرند حد اقل دست وپای میزنه اگه همه باهم باشند شرکت نمی تونه این کلا ه برداری بکنه اونا خلف وعده کردن ماشینی که باید شهریور تحویل می دادند قراره اگه راست بگند آذر تحویل بدندو ما ۳۰ ملیون بیشتر پرداخت کنیم سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده با شکایت ما پیگیر شده پس شما هم کوتاه نیایید

  2. قیمت ها همه جوره در حال افزایش

  3. شکایت خدا رو پیش پیغمبر بکنی چه وضعشه اخه این قیمت گذاری مردم پول پرایدم ندارن دیگه

  4. این لگنو بدن مفت هم سوار نمیشم

  5. چ اپشنی بهش اضافه شده هوا؟؟؟

  6. بله دیگ تا وقتی مردم به خودشون نیان حرکتی نزنن همین آش و همین کاسه.از ماست که بر ماست

  7. شکایت کنه؟ کی پیگیره اصا که بخوان برن شکایتم کنن

  8. چه نظارتی هست هر کسی هرچقدر بخواد قیمت رو میبره بالا مردم چقدر باید تحمل کنن اخه!!!!هرکس ثبت نام کرده تو سایت وزارت معدن ثبت شکایت کنه.