گوشی های سری گلکسی M

گوشی های سری گلکسی M جایگزین موبایل های رده پایین سامسونگ می‌شوند

سامسونگ با تغییر استراتژی خود در توسعه گوشی های میان رده، قصد دارد گوشی های سری گلکسی M را به بازار عرضه کند. مدیران همچنین در انتخاب نام برخی از محصولات دیگر هم تجدید نظر خواهند کرد.

به تازگی یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای در گزارشی تازه مدعی تغییر نام موبایل های میان رده سامسونگ شده است و می‌گوید مدیران نه‌تنها محصولات سری J را حذف می‌کنند، بلکه سری A را گسترش داده و اسمارت فون های جدیدتر خود را با نام‌های Galaxy A30 تا Galaxy A80 روانه بازار خواهند کرد. گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A60 هم به صفحه نمایش LCD مجهز می‌شوند.

این خبر می‌تواند بسیار غافلگیرکننده باشد زیرا وجه تمایز برخی از موبایل های میان رده سامسونگ، نمایشگر اولد آنها بود؛ اما حالا کره‌ای‌ها متوجه محبوبیت صفحه نمایش های LCD در بازار کشورهای مختلف از جمله آمریکا شده‌اند. به‌کارگیری این فناوری در مقایسه با اولد، هزینه پایین‌تری داشته و به سازندگان اجازه می‌دهد تا گوشی های گلکسی ای 50 و گلکسی ای 60 را با قیمتی کمتر در مقایسه با گوشی های گران‌قیمت امروزی که به نمایشگرهای Infinity مجهز می‌شوند، پیش روی علاقه‌مندان قرار دهند.

این نخستین تغییر قابل توجه در استراتژی سامسونگ برای محصولات میان رده نیست؛ طی چند ماه گذشته، اولین گوشی های این شرکت با دوربین پشتی سه گانه و چهارگانه، به جای سری گلکسی S یا Note، از سری گلکسی A به فروش رسیدند. علاوه بر این، ETNews در گزارش خود از احتمال عرضه گوشی هایی با دوربین چهارگانه در بازار آمریکا خبر داده است.

گوشی های سری گلکسی M

گوشی های سری J ،On و C که هم‌اکنون به عنوان گوشی های رده پایین سامسونگ شناخته می‌شوند، با یکدیگر تلفیق شده و در قالب خانواده اقتصادی Galaxy M به بازار عرضه خواهند شد. ظاهرا اغلب گوشی های سری گلکسی M -به جز گلکسی M50- با نمایشگرهای LCD ارائه می‌شوند. غول فناوری کره می‌خواهد از گوشی های هوشمند در بازارهای رقابتی کشورهایی همچون هند و چین که در آنها، اوپو، هواوی، شیائومی و ویوو نبض بازار محصولات رده پایین را در دست دارند، استفاده کند.

با این تفاسیر، از سال آینده، تمام گوشی های بزرگترین تولیدکننده دنیا در قالب چهار خانواده گلکسی S، A ،M و F (برای موبایل های انعطاف پذیر) راهی بازار خواهند شد. این تصمیم‌گیری می‌تواند سردرگمی کاربران در شناسایی مدل‌ها و سخت افزارهای آنها را کاهش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سری J، بالاترین فروش گوشی در ایران رو داره و فکر می کنم 10 میلیون گوشی سری J تو ایران موجود باشه!!!!

    گوشی های سری J، دراستاندارد جهانی پایین رده هستند ولی در استاندارد ایران، همیشه میان رده بودند، الان هم که دیگه برای مردم فقیر شده آرزو

    یادش بخیر یه زمانی گوشی “ماد جی ال ایکس” رو به قیمت 370 هزار تومن پیش فروش می کردند!!!!

    الان دسته دومش تو وبسایت ها داره 1 و دویست معامله میشه!!!!

    به هر حال امیدوارم گوشی خودم خراب نشه، چون نمی تونم حتی گوشی 100 دلاری بخرم!

    باید گریست

    با سپاس

  2. پایین رده اشتباهه خریدنش بخدا

  3. این دیگه چقدر چرته

  4. قیمتشون چ حده اینو بگید

  5. ولی بازم جای اولد رو نمیگیره

  6. ضخامت گوشی یکم زیادی نیس به نظر شما؟