کالبدشکافی وان پلاس 6 تی

کالبدشکافی وان پلاس 6 تی – OnePlus 6T + ویدیو

حساب کاربری JerryRigEverything در یوتیوب، ویدیوی کالبدشکافی وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) را به انتشار رسانده است. در این ویدیو می‌توانید تمامی قطعات زیر قاب شفاف پرچمدار جدید وان پلاس اعم از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را مشاهده کنید.

از دو هفته پیش که وان پلاس جدیدترین گوشی پرچمدار خود، وان پلاس 6 تی را معرفی کرد، این دیوایس بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده است. جدا از بازخوردها، این دیوایس حالا توسط یک یوتیوبر معروف به نام JerryRigEverything مورد آزمایش مقاومت قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی وان پلاس 6 تی را مشاهده کنید.

کالبدشکافی وان پلاس 6 تی

ویدیوی کالبدشکافی وان پلاس 6 تی همراه باز کردن قاب پشتی گوشی آغاز می‌شود. زاک جری برای کالبدشکافی، یک نسخه‌‌ی مجهز به قاب شفاف پشتی وان پلاس 6 تی را انتخاب کرده است. وقتی قاب پشتی برداشته می‌شود، یک باتری غول پیکر 3700 میلی‌آمپر ساعتی که به سادگی از گوشی جدا می‌شود را می‌توان دید.

در این ویدیو همچنین برای نخستین بار، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه گوشی جدید وان پلاس رویت خواهد شد. این ویدیو نشان می‌دهد که اسکنر مذکور درست زیر پنل AMOLED قرار گرفته و می‌تواند برای شناسایی دقیق اثر انگشت کاربران، خطوط و منافذ پوست کاربر را نیز ثبت کند. این سنسور بسیار شبیه به یک سنسور دوربین معمولی برای گوشی‌ها است، اما به مراتب کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

همچنین، این ویدیو نشان می‌دهد که تمام قطعات وان پلاس 6 تی به خوبی مهر و موم شده‌اند تا آب از هیچ راهی به داخل نفوذ نکرده و قطعات را تحت تاثیر قرار ندهد. حتی مدار چاپی نیز تحت پوشش قرار گرفته است تا از المان‌های الکترونیکی آن در برابر نفوذ آب جلوگیری شود. شما می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید.

ویدیوی کالبدشکافی وان پلاس 6 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بیکارن هی میان کاربد شکافی می کنن

  2. دلو رودشو در اورد

  3. مگه ما از کالبد شکافیش چیزی سرمون میشه

  4. چیزی زدی عزیزم؟ چرا داری شعر میگی برا خودت …این چیزا رو نگو میخندن بهت

  5. ای جونم برا این وان پلاس ! به جان خودم میبینید به زودی جای هواوی و سامسونگو تو فروشش میگیره