اندروید 9 برای سونی اکسپریا XZ1 ، اکسپریا XZ1 Compact و XZ Premium

اندروید 9 برای سونی اکسپریا XZ1 ، اکسپریا XZ1 Compact و XZ Premium منتشر شد

اندروید 9 برای سونی اکسپریا XZ1 ، اکسپریا XZ1 Compact و XZ Premium منتشر شد. این به روزرسانی که در قالب یک فایل OTA منتشر شده، علاوه بر آپدیت سیستم عامل، ارائه کننده‌ی قابلیت‌های جدیدی به دوربین گوشی نیز هست که می‌توانید در ادامه بخوانید.

خیلی زود پس از آنکه سونی آپدیت اندروید 9 پای را برای گوشی اکسپریا XZ2 خود عرضه کرد، این شرکت متعهد به عرضه این آپدیت برای چند مدل دیگر از گوشی‌های اکسپریا شد. از شب گذشته، آپدیت اندروید 9 برای سونی اکسپریا XZ1 ،‌ اکسپریا XZ1 Compact و اکسپریا XZ Premium به انتشار رسیده است.

کاربران گزارش داده‌اند که آنها یک آپدیت OTA را بر روی گوشی‌های خود دریافت کرده‌اند که دارای شماره ساخت اندروید 9 برای سونی اکسپریا XZ1 ، اکسپریا XZ1 Compact و XZ Premium است. ما امیدواریم این به‌روزرسانی فاقد هرگونه ایراد مهم و اساسی باشد تا کاربران بتوانند از طعم ناب اندروید پای لذت ببرند.

در آپدیت اندروید 9 برای سونی اکسپریا XZ1 ، اکسپریا XZ1 Compact و XZ Premium بیشتر بر روی دوربین تمرکز شده است.

این فایل OTA‌ نه تنها شامل به‌روزرسانی سیستم عامل است، بلکه پچ امنیتی 1 اکتبر اندروید را نیز به همراه دارد و یک رابط کاربری جدید برای دوربین را به ارمغان میاورد که از قابلیت‌های جذابی همچون فیلمبرداری سوپر اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه‌ای و فیلمبرداری HDR برخوردار است. گفته می‌شود یک فلاش روی صفحه برای دوربین سلفی گوشی نیز به اپلیکیشن دوربین سونی افزوده خواهد شد، اما تا پیش از دریافت و نصب نمی‌توانیم آن را تایید کنیم. البته اگر انتظار دارید سونی همراه این به‌روزرسانی، ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی معرفی شده در اندروید 9 پای را در اختیار شما بگذارد، باید ناامیدتان کنیم. چه خوشتان بیاید چه نه، همچنان راه پیشفرض ناوبری با گوشی‌های اکسپریا ایکس زد 1، ایکس زد 1 کامپکت و ایکس زد پریمیوم استفاده از کلیدهای نرم افزاری کلاسیک اندروید است.

عرضه اندروید 9 برای سونی اکسپریا XZ1 ، اکسپریا XZ1 Compact و XZ Premium بسته به منطقه‌ای که شما در آن زندگی می‌کنید می‌تواند با زمان متفاوتی صورت گیرد. در هر صورت این به‌روزرسانی ابتدا وارد قاره سبز می‌شود و سپس دیگر کشورهای جهان نظیر کشورهای آسیایی می‌توانند آن را دریافت کنند.

اگر شما هم بر روی گوشی خود این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، می‌توانید جزئیات تازه‌ی آن را با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام من هنوز هیچ آپدیت از سونی برای آندروید 9 دریافت نکردم. چرا؟

  2. رنگای خوشگلی داره ها