مدیرعامل جدید تسلا

مدیرعامل جدید تسلا معرفی شد؛ چه کسی جای ایلان ماسک را می‌گیرد؟

مدیرعامل جدید تسلا توسط هیات مدیره این شرکت بزرگ خودروسازی معرفی شد. پیش‌تر بنیان‌گذار تسلا یعنی ایلان ماسک مدیرعامل این شرکت بوده و حالا قرار است فرد دیگری جای او را بگیرد.

هیات مدیره شرکت بزرگ خودروسازی تسلا، رابین دنهلم (Robyn Denholm) را به عنوان مدیرعامل جدید و جایگزین بنیان‌گذار این شرکت یعنی ایلان ماسک (Elon Musk) معرفی کرده‌اند. رابین دنهلم قبل از ورود به شرکت تسلا به عنوان مدیرمالی و رئیس استراتژی شرکت مخابراتی تلسترا کشور استرالیا فعالیت داشته و در سال 2014 به طور رسمی فعالیت خود را در شرکت خودروسازی تسلا شروع کرد. وی به عنوان دومین عضو خانم هیات مدیره این شرکت شناخته می‌شود.

مدیرعامل جدید تسلا

رابین دنهلم، مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی تسلا

نظر ایلان ماسک درباره مدیرعامل جدید تسلا

ایلان ماسک، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق تسلا است. پس از معرفی مدیرعامل جدید، وی تا پایان دوره سه ساله خود در مقام مدیر اجرایی و بخش تولید وسایل نقلیه الکتریکی این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. ایلان ماسک در خصوص مدیرعامل جدید تسلا اظهار کرد رابین دنهلم در شرکت خودروسازی تسلا به مدت 4 سال فعالیت داشته و تجربه لازم را کسب کرده است. او در این مدت بدون شک نقش مهمی در موفقیت و سودآوری این شرکت داشته و به عنوان مدیرعامل جدید تسلا می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

رابین دنهلم، مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی تسلا درباره مقام جدید خود عنوان کرد:

من به شرکت تسلا و ماموریت خود باور دارم و بی‌صبرانه مشتاق هستم تا به تیم تسلا و ایلان ماسک برای رسیدن به موفقیت و سودآوری بیشتر کمک کنم. هدف من رضایت پایدار سهامداران در طولانی‌مدت است.

مدیرعامل جدید تسلا

ایلان ماسک، مدیرعامل سابق تسلا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اون ماشینه چه خوشگله
    خخخخخ

  2. ما از کجا باید بدونیم کیه