آیزنهاور

ملاقات آیزنهاور با موجودات فرازمینی: شایعه یا واقعیت؟

رویارویی نزدیک با موجودات فرازمینی، همچون بروخورد از نوع نزدیک، امری غیر قابل برای عامه مردم است که اکثرا مورد تمسخر قرار می‌گیرند. اما زمانی که بحث بر سر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا باشد، چه‌ می‌توان گفت؟

بسیاری از مردم در سراسر جهان، ادعا می‌کنند که توسط موجودات فرازمینی ربوده شده و تجربیات دردناک یا بعضا شگفت‌آوری را حس کرده‌اند. از جراحی با ابزار فوق پیشرفته گرفته تا انتقال قابلیت‌های فرا انسانی، مواردی هستند که توسط افراد مذکور گفته شده‌اند. ولی زمانی که حرف بر سر برخورد از نوع نزدیک حول یکی از مشهورترین رئیس جمهورهای ایالات متحده آمریکا باشد، داستان فرق می‌کند؛ یعنی نه‌تنها تمسخری در میان نیست، بلکه تلاش‌های سازمان یافته‌ای انجام می‌شود تا سرپوشی معقولانه روی ماجرا قرار بگیرد. رئیس جمهور آیزنهاور جزو این دسته خاص قرار دارد. با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید تا تمام جزییات در دسترس را بازگو کنیم.

ملاقات آیزنهاور با موجودات فرازمینی

تعطیلات زمینی یا فرازمینی؟

در شب بیستم فوریه سال 1954، رئیس جمهور آیزنهاور برای گذراندن تعطیلات به پالم اسپرینگز رفت. وی در حال بازگشت از یک سفر شکار پنج روزه بود که ناگهان بدون هیچ دلیل از پیش تعیین شده‌ای، باری دیگر راهی پالم اسپرینگز شد. هیچ‌ شخصی از این بازگشت ناگهانی خبر نداشت و اوضاع زمانی به اوج بحران خود رسید که ساعت ده شب همان روز، آیزنهاور در محل استقرار خود ناپدید شد. وی به مدت 12 ساعت ناپدید ماند و کار به جایی رسید که یک خبرنگار، طی انتشار مقاله‌ای، مرگ رئیس جمهور آیزنهاور را بر اثر حمله قلبی اعلام کرد! روز بعد، آیزنهاور در فاصله 160 کیلومتری محل استقرار خود، یعنی در یک مراسم کلیسایی واقع در لس آنجلس، ظاهر شده و طی مصاحبه با خبرنگاران، اذعان داشت که به دلیل خرابی دندان به یک عمل اورژانسی نیاز پیدا کرده است.

گزارش‌هایی مبنی بر حضور وی در فرودگاه موراک که به‌نام پایگاه هوایی ادواردز معروف است و با ماشین فقط دو الی سه ساعت با پالم اسپرینگ فاصله دارد، منتشر شد. مدارک متعددی وجود دارد که پایگاه مذکور به مدت سه روز، یعنی از 19 تا 21 فوریه سال 1954، تمام ترددهای هوایی‌اش را لغو و پرسنل غیر ضرروی را مرخص کرده است. حال به صورت کاملا اتفاقی یا عمدی، بازه زمانی ناپدید شدن آیزنهاور با تعطیلی پایگاه موراک، تطبیق دارد. اما او در موراک چه کار میکرده است؟

وضعیت مرموز پایگاه موراک

یک الی دو هفته پس از ماجرای ناپدید شدن آیزنهاور، شایعاتی مبنی بر ملاقات رسمی وی با موجودات فرازمینی، تمام رسانه‌های آمریکا را تحت‌الشعاع قرار داد. این موضوع برای اولین بار توسط شخصی به‌نام فرانک ادواردز در یک برنامه رادیویی به بیرون درز کرد. میلیون‌ها نفر که علاقه شدیدی به بحث موجودات فرازمینی و یوفوها داشتند، مخاطبین همیشگی این برنامه بودند که در آخر، منجر به افشای ماجرا در سطح بالایی شدند.

در همین راستا، پرونده‌های موفان نیز حرف‌های بیشتری برای گفتن داشتند؛ همچون وجود چندین شاهدین عینی که آیزنهاور را هنگام ملاقات با فرازمینی‌ها، همراهی کرده بودند. به گفته‌ها آن‌ها و مشابه با دیگر پرونده‌های سیاسی، توافقی مهم و سری صورت گرفت؛ یعنی ارائه تکنولوژی‌های فوق پیشرفته در قبال اخذ مجوز برای تاسیس پایگاه‌های دائم فرازمینی در خاک آمریکا!

درست دو ماه پس از این قرار محرمانه، آیزنهاور قانونی مبنی بر محرمانه بودن مسائل مرتبط با یوفو اعمال می‌کند تا از درز هرگونه اطلاعاتی جلوگیری نماید؛ یعنی تمامی اطلاعات مرتبط با یوفوها در اطلاعات طبقه‌بندی شده امنیت ملی قرار گرفت:

تحت هیچ شرایطی عموم جامعه یا رسانه‌های جمعی، اجازه ندارند تا از این موجودات اطلاعاتی داشته باشند. سیاست‌های کلی دولت نیز در راستای عدم وجود آن‌ها قرار می‌گیرند.

این درست همان نقطه از تاریخ است که تمامی موضوعات مرتبط با موجودات فرازمینی و یوفوها به حاشیه کشیده شد.

متاسفانه این تنها باری نیست که اطلاعاتی مبنی بر توافق موجودات فضایی با حکومت‌های ابر قدرت به بیرون درز می‌کند. ما درست یا غلط بودن ماجرا را نمی‌دانیم، اما بدون شک یک پروتکل کلی و ویژه درباره موجودات فرازمینی و یوفوها در کشورهایی همچون آمریکا به‌وجود آمده که تمامی اطلاعات از تحقیقات رسمی و آکادمیک، به انزوای کامل کشیده شدند؛ به طوری که اگر شخص یا اشخاص عالی رتبه‌ای با یک رویداد نزدیک مواجه شوند، ترجیح می‌دهند ساکت بمانند تا زندگی حرفه‌ای خود را نابود کنند. تمامی این موارد، می‌تواند نتیجه تصمیمات افرادی همچون آیزنهاور در گذشته باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ چند رئیس جمهور دیگر در کشورهای مختلف، با موجودات فرازمینی ارتباط مستقیم داشته‌اند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. سلام.من ازبچگیم باورداشتم.تاحالاشده کسی راببینیدکه خودش ازکارهاش سردرنمیاره؟یه جورهایی بدترازاینه!یعنی طرف کارهاش رابدون اراده وخواسته خودش انجام میده.حتی وقتیکه ازخواب پامیشه،خودش تصمیم به بلندشدن نمیگیره واعمالش کنترل شده است.راست یادروغ،آقای شبخیزسفینه آدم فضایی هارادربچگیش دیده.خودش توی برنامش اعلام کرد.من تابحال دروغی ازدهان خودش دربرنامه تلویزیونیش نشنیدم.ولی خودم ازبچگیم‌باورداشتم که ماتنهاموجودات روی زمین نیستیم.خودماانسانهاشایدنسل سوم انسان باشیم.اجدادماخیلی بزرگتر،قویتربودند.خیلی سنگهاهست که فسیل هستندوشکل انسان یاحیوانند.برای اینکه درک بیشتری ازعلم داشته باشیم بایدتعادل بین علم ودین برقرارکنیم.خیلی از مساءل دینی مافهمش زورکی شده.هرچیزی که به نقدش نکشی میشه تقدس گرایی.چیزی نیست که به نقدکشیده نشه.حالامیخواددین باشه میخوادعالم دینی باشه.متشکرم ازهمگیتون که باخواندن مطلبم من رادرذهنتون ساختید.

  2. این حرامزاده ها از زمان سقوط سفینه فضایی در راسول تا به امروز کلا سیاست انکار و فرافکنی رو در پیش گرفته اند. سوال اینجاست اون موجودات فضایی چرا خودشون رو اینهمه مدت قایم کرده اند و نمیخوان با کل بشر در ارتباط باشند. هیچ کسی و هرگز جوابی به این سوالات نخواهد داشت….

  3. ما مردم خیلی اگه عالم باشیم علممون محدود به عربستان سعودی اونم مال 1400 سال پیش هست اگه خیلی دانشمند باشیم کلا تصوری از خارج از کره زمین نداریم ولی ذهن انسان برعکس اداعای دین که محدود هست اتفاقا میتونه درک از کل کائنات رو تو خودش جا بده از هر طرف از کره زمین تا الان که تکنولوژی محدود ما تونسته ببینه 500 هزار سال نوری فاصله وجود داره که عمرش 13 – 14 میلیارد سال زمینیه ولی کل سایره زمین حدود 4 میلیار ساله که بوجود اومده بعدش چطور میشه طبق ادعای دانشمندان داروینی!!! طی چند میلیون سال میمون به انسان هوشمند تبدیل میشه ! ولی اینکه طی این 14 میلیارد سال دیگه هیچ موجودی در هیچ کجای کائنات بوجود نیومده رو رد میکنن .. اگه کسی بتونه از مرز دین و محدودیتهای کره زمین ذهنشو رها کنه اوقته که باور خیلی از واقعیات براش مقدور میشه.. به امید دانایی

  4. ترامپ موجود فضاییه. اینو شاهد عینی و نظریه پردازان فضانوردان باستانی می گویند بله

  5. یه جمله ی عامیانه ولی دقیق و درست :
    تو که چیزی نمیدانی ؛ چیزی هم نگو
    برا کسانی که به قرآن اعتقاد دارن میگم که خدا فرموده آسمانها و زمین را قابل تسخیر برای انسان نمودم ، پس حتما آسمانها و ساکنانی در اونا وجود داره که میشه برا اونا غلبه پیدا کرد.
    برا اهل علم و صاحبان خرد میگم.بیاید احتمال اینکه در دنیا خبرهایی هست را رد نکنیم. همونطور که برا پذیرش این قسم اخبار دلایل آکادمیک نیازه، برا رد کردن اونا هم دلیل متقن علمی لازمه.
    پس خواهشا کمی فقط کمی دانشمون را زیاد کنیم تا در مقابل هر نظریه ای یا اظهار نظری جبهه نگیریم و ژست روشنفکری کتاب منشانه و کتاب دوستانه نگیریم.
    من کاملا اتفاقی این پست ها را دیدم و به دور از هرگونه جبهه گیری نظر خودم را دادم.
    پیروز باشید.

  6. طبیعتا هدف از نشر هر نوع خبری این هست که مردم باورش کنند و باید دید که هدف از باوراندن چنین اراجیفی چه می تواند باشد. البته برای بنده باعث شادی و مسرت بنده ست که میبینم هموطنان عزیزم به جای خوندن حداقل روزی ده دقیقه کتاب ، به خواندن اینجور اخبار و کلا هر جور اخباری علاقه دارند. به امید سر افرازی این ملت فهمیده که این روزها فرانسوی ها را هم روسفید کردند.

    • سلام
      دقیقا با حرف شما موافقم ما عوض اینکه مطالعه داشته باشیم و بر اساس علم و یقین بر پاییه غقل حرف بزنیم متاسفانه سراغ این قبیل موضوعات دروغ میریم که این موضوع هم سببب افزایش این موضوعات بدون حتی یک مدرک میباشد.

      • دوست عزیز اساس عقل شما از کجاست علم و داشتن سواد وتحقیق هست که میتونى بر پایه عقل حرف بزنى یه سرى به یوتیوب بزن از فیلمهایی که ایرانیها تو کشور خودمون گذاشتن با دیدگاه شما باید کلا وجود خدا هم رد کرد کلا همه دروغ شایعه هستند
        البته لزومى نداره امسال جنابعالى به وجود موجودات دیگه با ١۵٠٠٠هزار مدرک باور نداشته باشى چون فکر میکنى دروغه جواب دادم من نزدیک به ده ساله دارم تحقیق میکنم باید بهتون عرض کنم یک نمونه موجود فضایی نداریم نزدیک به ده تمدن فضایی با کشتیهاى فضایی مختلف وجود دارند که تابحال از زمین دیدن کردن موجوداتى از بعدهاى سه بعدى ما بالاتر حتى بشکل نور با یه کانال فرکانسی بالاتر از انرژى ما
        امریکا از واقعه رازول یکى از اونها رو زنده گرفته امریکا هر سی سال یکسرى از اسرار طبقه بندى شده رو عمومى میکنه میتونى گوگل کنى تو اسرار طبقه بندى شده cia هست

      • دوست عزیز اساس عقل شما از کجاست علم و داشتن سواد وتحقیق هست که میتونى بر پایه عقل حرف بزنى یه سرى به یوتیوب بزن از فیلمهایی که ایرانیها تو کشور خودمون گذاشتن با دیدگاه شما باید کلا وجود خدا هم رد کرد کلا همه دروغ شایعه هستند
        البته لزومى نداره امسال جنابعالى به وجود موجودات دیگه با ١۵٠٠٠هزار مدرک باور نداشته باشى چون فکر میکنى دروغه جواب دادم من نزدیک به ده ساله دارم تحقیق میکنم باید بهتون عرض کنم یک نمونه موجود فضایی نداریم نزدیک به ده تمدن فضایی با کشتیهاى فضایی مختلف وجود دارند که تابحال از زمین دیدن کردن موجوداتى از بعدهاى سه بعدى ما بالاتر حتى بشکل نور با یه کانال فرکانسی بالاتر از انرژى ما
        امریکا از واقعه رازول یکى از اونها رو زنده گرفته امریکا هر سی سال یکسرى از اسرار طبقه بندى شده رو عمومى میکنه میتونى گوگل کنى تو اسرار طبقه بندى شده cia هست

    • این یه تحمیل طبیعی و غریزیه که انسان خود رو درست و عاقل و دیگران رو نادان متصوره ، بیا از این بند آزاد کنیم خودمون رو

  7. من اصلا برام مهم نیست که ایزن هاور کی وکجا با فضایها ملاقات کرده بلکه بیشتر تکنولوژِی بشقاب پرندها برام مهم است ودارم تحقیقاتی انجام میدهم که تا حدودی هم موفق بودم اما فکر میکنم دانشمندان عام نه دانشمندان خاص تسلیحاتی (امریکا وروسیه) حالا حالا ها به تکنولوژی بشقاب پرنده ها تا 2030 یا 2035 دست پیدا کنند…به امید پیروزی وگشایش درهای جدید بر روی بشریت

  8. وجود موجودات زنده به شکل های دیگر در این کاینات بزرگ و بی کران با قانون احتمالا محتمل هست
    ولی فاصله زمانی و مکانی کره زمین با دیگر نقاط این جهان بی کران باعث میشه شاید به عمر کره زمین قد نده که ارتباطی شکل بگیره

    یوفوها و بشفاب پرنده و این قبیل چیزا هم تکنولوژی های بروز و مخفی ابرقدرت هاست که با این اسم روش سرپوش میزارن

  9. بنظر من این چیزا واقعیه نمیشه که صد ها هزار نفر باین دروغ یکسان بگن

  10. اگر دنبال کنید که چرا پرزیدنت کندی را سیا کشت به طلب مهمی میرسید!

  11. از نظرات مشخصه ، مردم کارشناس ایران این پست رو نپسندیدن !!! هر چیزی که نیاز به تفکر داره ایرانیا نمیپسندن !!!! این پست توهم نداره بلکه مردم ما توهم باسوادی دارن ! هر کی یه خرده سواد تلگرامی داره فکر میکنه شده نابغه !!! و سریع هر چیزی رو بخونه رد میکنه !! این همه کارشناس داریم بازم عقب موندیم ! عجیبه !

  12. ادم دیگ ب چشمای خودشم نمیتونه اعتماد کنه چه برسه به شنیده ها و دیده های بقیه

  13. چ شاهد عینی اخه؟ به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم

  14. مگ دیگ خیلی احمق باشیم بخایم این چرندیاتو باور کنیم

  15. آدم تو این سن توهم زیاد میزنه