کلودفلر

با سرویس DNS کلودفلر روی موبایل، سرعت اینترنت خود را افزایش دهید

سرویس DNS کلودفلر در قالب یک اپلیکیشن موبایلی برای اندروید و آی او اس منتشر شد. دی ان اس 1.1.1.1 شرکت Cloudflare می‌تواند سرعت اینترنت شما را افزایش دهد.

کلودفلر اوایل سال 2018 میلادی بود که سرویس دی ان اس 1.1.1.1 خود را معرفی کرد و در دسترس کاربران اینترنت قرار داد. سرویس‌های DNS توسط ارائه کننده‌های سرویس اینترنت استفاده می‌شوند. از این سرویس‌ها به منظور مقرر کردن نام یک دامنه نظیر Google.com به یک آدرس آی پی واقعی برای فهم روترها و سوئیچ‌ها استفاده می‌شود.

معمولا سرویس‌های دی ان اسی که توسط ارائه کنندگان اینترنت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد کند و نامطمئن هستند؛ اما کمپانی کلودفلر وعده می‌دهد تا سرعت اینترنت شما با استفاده از سرویس 1.1.1.1 افزایش پیدا خواهد کرد. پس از یک دوره آزمایشی موفقیت آمیز، این سرویس حالا در دسترس کاربران اندرویدی و آی او اسی نیز قرار گرفته است.

این شرکت اپلیکیشن موبایلی را ارائه کرده که ترافیک شما را به سرورهای دی دی ان اس 1.1.1.1 انتقال داده و سرعت اینترنت شما را افزایش می‌دهند. یکی دیگر از محاسن استفاده از اپلیکیشن Cloudflare، جلوگیری از ردیابی تاریخچه مرور اینترنتی و احتمالا فروش آن از سوی سرویس دهنده شما است. کلودفلر متعهد شده است که سرویس DNS این شرکت به هیچ عنوان مرور کاربرانش را ردیابی نکرده و آن‌ها را نمی‌فروشد. علاوه بر این آن‌ها همچنان متعهد به همکاری با شرکت KPMG خواهند بود تا با بازرسی سالانه، گزارش عمومی را نیز به انتشار برسانند.

افزایش سرعت اینترنت با اپلیکیشن کلودفلر

با توجه به سرویس دهنده‌ی اینترنت موبایل و به لطف سرویس 1.1.1.1، شما می‌توانید افزایش سرعت اینترنتتان را احساس کنید؛ گرچه این بدان معنا نیست که بتواند هر سرویس دی ان اسی را شکست داده و سرعت بیشتری را نسبت به آن ارائه کند. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق لینک‌های زیر بر روی گوشی آیفون یا اندرویدی خود دریافت و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ما از هر چی هم استفاده کنیم بازم سرعت اینترنت کمه

  2. هر وقت سرعت دوباره بد شد استفاده میکینیم

  3. حالا فعلا سرعت خوبه تا ببینیم بعدا چی پیش میاد

  4. اگه نتیجه معکوس داد کی جوابگوعه؟ اصا از کجا معلوم برنامه هک نباشه