گلکسی اس 10 لایت

سامسونگ گلکسی اس 10 لایت را با نمایشگر تخت Infinity-O عرضه می‌کند

بنا بر گزارشی جدید، سامسونگ گلکسی اس 10 لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) به نمایشگر کم‌حاشیه و تخت Infinity-O مجهز می‌شود. به علاوه، ما حالا اطلاعاتی در مورد قیمت، مشخصات و طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت داریم.

چند سالی‌ست که سامسونگ، نسخه لایت یا «مینی» از پرچمداران خود را عرضه نمی‌کند؛ محصولاتی که با طراحی مشابه، از سخت افزار پایین‌تری نسبت به مدل‌های پرچمدار برخوردار بودند. اما ظاهرا گلکسی اس 10 لایت نخستین موبایلی است که با قدرت پردازشی مشابه، با قیمتی پایین‌تر از پرچمداران اصلی به فروش می‌رسد.

در حقیقت، همانند دو گوشی گلکسی S10 و +S10، امسال موبایل مقرون‌به‌صرفه سامسونگ نیز به تراشه اسنپدراگون 8150 مجهز خواهد شد. این پردازنده قرار است با 4 یا 6 گیگابایت رم همراه شود تا کاربران حق انتخاب بیشتری هنگام خرید داشته باشند. به صورت استاندارد نیز هر دو مدل با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. افرادی که به مایل به خرید نسخه بهتر هستند هم با پرداخت پول بیشتر، از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار می‌شوند.

طراحی گلکسی اس 10 لایت

در مورد شکل ظاهری و طراحی، شایعات از به‌کارگیری پنل تخت Infinity-O حکایت دارند. این طراحی با دوربین دوگانه پشتی (با آرایش افقی) و فریمی فلزی که میزبان اسکنر اثر انگشت نیز هست، تکمیل خواهد شد. این در حالی‌ست که پیش‌تر تصور می‌شد مدل ارزان‌تر با یک دوربین (همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9) به فروش می‌رسد.

انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی S10 لایت در کنار دو مدل پرچمدار از این خانواده در کنگره جهانی موبایل 2019 پرده‌برداری کند. فروش این تلفن های هوشمند نیز احتمالا از مارس آغاز خواهد شد. گفته می‌شود گلکسی اس 10 لایت، چیزی بین 650 تا 710 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*