تحویل پراید 111

تحویل پراید 111 و تیبا دوگانه سوز امکان ندارد؛ مشتریان تعویض کنند

شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد امکان تحویل پراید 111 و تیبا دوگانه سوز به دلیل مشکل تامین قطعه وجود ندارد و مشتریان می‌توانند آن‌ها را با خودروهای دیگری جایگزین کنند.

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای عنوان کرد مشتریانی که جزو تکمیل‌کنندگان تعهدات نقدی مرداد، شهریور و مهر ماه 97 محسوب می‌شوند، به دلیل مشکل تامین قطعه و تولید، قادر به دریافت خودروهای پراید 111 و تیبا دوگانه سوز نبوده و باید به جای این دو خودرو، گزینه‌های جایگزین را انتخاب کنند. بنابراین کسانی که خودرو پراید 111 را سفارش داده‌اند می‌توانند ساینا رینگ فولادی و تیبا معمولی را انتخاب کرده و کسانی که جزو مشتریان خودرو تیبا دوگانه سوز هستند می‌توانند تیبای معمولی صندوق‌دار را انتخاب کنند. از طرفی مشتریان ساینا، تیبا 2، تیبا معمولی، سایپا 131 و 132 در تحویل خودرو خود مشکلی نخواهند داشت.

زمان ارسال دعوتنامه تحویل پراید 111 و تیبا دوگانه سوز

البته بر اساس این اطلاعیه، دعوتنامه‌های مشتریان سایپا 111 ویژه مشتری مردادماه، ساینا ویژه مشتری شهریورماه، تیبا 2 ویژه مشتری شهریورماه، تیبادوگانه ویژه مشارکت در تولید شهریورماه، تیبا ویژه مشارکت در تولید شهریورماه و ویژه مشتری مهرماه، خودرو پراید 132 ویژه مشتری شهریورماه و خودرو پراید 131 ویژه مشتری مهرماه از تاریخ 27 آبان‌ماه 1397 با قیمت جدید صادر خواهد شد.

نکته : مشتریان خودروهای پراید 111 و تیبا دوگانه سوز توجه داشته باشند در این اطلاعیه قید شده است که دعوتنامه سایپا 111 (قابل تعویض با تیبا و ساینا) و تیبا دوگانه سوز (قابل تعویض با تیبا تک سوز) به صورت پیشنهادی عنوان شده و فقط در صورت تمایل مشتری قابل تعویض است.

تحویل پراید 111

اطلاعیه سایپا درباره تحویل پراید 111 و تیبا دوگانه سوز

تحویل پراید 111