ویوو ایکس 23 سمفونی ادیشن

گوشی ویوو ایکس 23 سمفونی ادیشن معرفی شد؛ تراشه اسنپدراگون 660 و یک دوربین سلفی جدید

گوشی موبایل ویوو ایکس 23 سمفونی ادیشن (Vivo X23 Symphony Edition) با طراحی تمام صفحه معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت نسخه سمفونی ادیشن ویوو ایکس ۲۳ بیشتر آشنا شوید.

دو گوشی هوشمندی که ویوو پنجشنبه‌ی گذشته معرفی کرد، پایان کار این کمپانی برای ماه نوامبر نبود. غول کره‌ای از نسخه‌ی تازه‌ای از گوشی X23 خود را نام ویوو ایکس 23 سمفونی ادیشن معرفی کرد. این گوشی با قیمتی پایین‌تر، تراشه‌ای با عملکرد ضعیف‌تر، اما دوربین سلفی قدرت گرفته از هوش مصنوعی عرضه خواهد شد.

ویوو ایکس 23 سمفونی ادیشن با نسخه اصلی این گوشی هم اندازه است؛ یک نمایشگر 6.41 اینچی AMOLED با وضوح +Full HD و نسبت ابعاد 19.5:9 بر روی قاب جلویی آن جای گرفته است. یک اسکنر اثر انگشت نیز زیر این نمایشگر گنجانده شده است تا ذره‌ای از زیبایی پنل رنگارنگ پشتی گوشی کم نشود.

سازنده از تراشه‌ی 12 نانومتری اسنپدراگون 660، به جای تراشه‌ی 10 نانومتری اسنپدراگون 670 در زیر قاب این گوشی استفاده کرده است. علاوه بر این، ظرفیت رم را نیز به 6 گیگابایت تنزل داده است. فضای ذخیره سازی داخلی همچنان 128 گیگابایت باقی مانده است و خبری از اسلات برای کارت میکرو اس دی نیست. دوربین اصلی گوشی در پشت بدون تغییر مانده است: یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به همراه دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4.

اما دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور 24.8 مگاپیکسلی بهره می‌برد که نسبت به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی ویوو ایکس 23 پیشرفت خوبی داشته است. هرچند دیافراگم آن همچنان f/2.0 باقی مانده است، بنابراین ما شک داریم که آیا ویوو از یک سنسور جدید استفاده کرده یا یک راه حل جمع آوری تصویر جدید را در این دوربین به کار برده است.

وقتی به سایر مشخصات فنی این گوشی می‌نگریم، تفاوتی را نمی‌توان یافت. باتری همچنان با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعتی باقی مانده است و از طریق یک درگاه میکرو USB شارژ می شود، جک 3.5 میلی‌متری در بالای گوشی قرار دارد و رابط کاربری Funtouch مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو در راس بخش نرم افزاری آن است.

قیمت ویوو ایکس 23 سمفونی ادیشن

قیمت این گوشی 400 دلار است. این گوشی هم اکنون پیش فروش می‌شود از 23 نوامبر (2 آذر ماه) به عرضه نهایی می‌رسد. این گوشی در دو نسخه با ترکیب رنگ مشکی آبی و صورتی آبی آسمانی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تراشه ش هم یکی از بهترین تراشه هاست

  2. از ناچ قطره ای بدم میاد