اندروید 9 پای برای ال جی G7 وان

آپدیت اندروید 9 پای برای ال جی G7 وان ارائه شد

آپدیت اندروید 9 پای برای ال جی G7 وان به صورت رسمی منتشر شد. ال جی جی 7 وان، نخستین محصول کره‌ای‌ها با نسخه جدید اندروید است. در ادامه، تغییرات این به‌روزرسانی را بررسی خواهیم کرد.

چند ماهی از انتشار اندروید 9 پای توسط گوگل می‌گذرد، ولی هنوز این سیستم عامل برای بسیاری از تلفن های هوشمند مهم و اصلی موجود در بازار ارائه نشده است. در این میان، سامسونگ کمی از سایرین جلوتر بوده و برنامه‌ای آزمایشی را برای ارائه آخرین نسخه اندروید در سال 2019 در نظر دارد. در همین حال، آپدیت اندروید 9 پای برای ال جی G7 وان به صورت رسمی منتشر شده است تا این گوشی، نخستین محصول LG با اندروید پای باشد.

820 مگابایت؛ حجم آپدیت اندروید 9 پای برای ال جی G7 وان

مطابق با گزارش یکی از کاربران کانادایی XDA Forum، ال جی کار انتشار به‌روزرسانی جدید خود را برای G7 One آغاز کرده است. گفته می‌شود این آپدیت، 820 مگابایت حجم دارد.

این آپدیت علاوه بر به‌روز کردن سیستم عامل، بسته امنیتی نوامبر 2018 را به همراه داشته و عملکرد دوربین را هم بهبود می‌بخشد. لازم به ذکر است که ال جی جی 7 وان، یک دستگاه مبتنی بر Android One بوده و مطابق با این برنامه، آپدیت‌های لازم را در کوتاه‌ترین زمان دریافت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طراحیشو دوست دارم

  2. راستش من تاحالا الجی نداشتم شنیدم گوشیای خوبی ان ولی ن در حد سامسونگ و هوای ..ترجیح میدم پولمو جایی خرج کنم ک مطمنم چیز خوبی دستم میرسه

  3. گوشی؟ اونم الجی؟ اونم الان؟