اپلیکیشن 3D Moderator هواوی

اپلیکیشن 3D Moderator هواوی، ترفندهای AR را به پرچمداران این کمپانی می‌آورد

کمپانی هواوی اپلیکیشن 3D Moderator را به طور انحصاری برای گوشی های میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro) و میت ۲۰ آر اس پورشه دیزاین (Mate 20 RS Porsche Design) منتشر کرد. این اپلیکیشن چند ترفند جالب واقعیت افزوده را در این دو پرچمدار فعال خواهد کرد.

با تکیه بر قابلیت‌های تراشه کایرین 980 و تکنولوژی پیشرفته موجود در ناچ گوشی های هواوی میت 20 پرو و پورشه دیزاین، اپلیکیشن 3D Moderator می‌تواند اشیای مختلف را اسکن و امکان بازی کردن با آن‌ها را در نمایاب دوربین دستگاه میسر کند. کاربران این دو گوشی هوشمند از طریق فروشگاه Huawei App به آن دسترسی خواهند داشت.

اپلیکیشن 3D Moderator هواوی

نحوه کارکرد اپلیکیشن 3D Moderator

این اپلیکیشن برای خلق مدل‌ها و اشیای زنده سه‌بعدی (AI Live Model و 3D Live Object)؛ از دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، سنسور مجاورت، سنسور نور محیطی، دوربین مادون قرمز، پروژکتور نقطه‌ای (dot projector) و پروتوافکن (flood illuminator) گوشی‌ها استفاده می‌‌کند. تراشه کایرین 980 و دو واحد پردازش عصبی آن نیز در این پروسه نقشی کلیدی دارند.

البته اشیایی را که می‌خواهید به محیط واقعیت افزوده وارد نمایید، باید ابعادی بین 15 تا 35 سانتی‌متر داشته باشند. جالب‌ترین نکته درباره کار با اپلیکیشن 3D Moderator ، توانایی آن در جان بخشیدن به اشیای اسکن شده است؛ بنابراین می‌توانید شاهد تحرکاتی از قبیل پریدن، نرم دویدن، با شادمانی قدم زدن، رقص باله، حرکات موزون و حتی کونگ‌فو در سوژه خود باشید. با تماشای ویدیوی زیر، نحوه کارکرد این اپ برای‌تان روشن‌تر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشی های سامسونگ از مدل اس7 تا نوت9 این قابلیتو قبلا داشتن و گوشی های اچ تی سی و ایفون هم همچنین هواوی تازه در اخرین پرچمداراش میخاد با بروز رسانی این حالتو ایجاد کنه