موبایل جدید میتو

موبایل جدید میتو با دوربین سلفی سه گانه عرضه می‌شود

موبایل جدید میتو با سه دوربین در بخش جلویی در وب‌سایت TENAA رویت شد. ظاهرا گوشی جدید “MP1801” کمپانی چینی Meitu قرار است با مجموعا 5 دوربین و پردازنده 6 هسته‌ای به دست کاربران برسد.

رفته‌رفته تعداد گوشی های مجهز به دوربین سه گانه در حال افزایش است. هرچند، این محصولات معمولا از دوربین پشتی سه گانه بهره می‌برند. اما آیا تا به حال به موبایلی با سه دوربین در جلو فکر کرده‌اید؟ مطابق با اطلاعات منتشر شده از طریق آژانس چینی تنا، موبایل جدید میتو می‌تواند آغازگر این راه باشد. شاید برخی بگویند آنر مجیک 2 نخستین موبایل با دوربین 3 گانه در بخش جلویی است؛ اما در پاسخ باید گفت هواوی از دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق در کنار دوربین اصلی بهره برده است.

شاید بسیاری از افراد با برند “Meitu” آشنا نباشند، ولی اخیرا شیائومی با اعلام رسمی تصاحب بخش سخت افزاری این شرکت، نام میتو را بر سر زبان‌ها انداخته است. ظاهرا این شرکت، همانند سابق به توسعه نرم افزارهای دوربین ادامه خواهد داد.

میتو MP1801 پیش از اعلام خرید این شرکت توسط شیائومی توسعه پیدا کرده است؛ به همین جهت، اینجا خبری از سخت افزار “Mi” نخواهد بود. TENAA از سیستم 12 + 20 + 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلویی خبر می‌دهد. نوع این دوربین‌ها مشخص نشده است، ولی ما حدس می‌زنیم از لنزی معمولی در کنار لنز زاویه گسترده و سنسور عمق استفاده خواهد شد.

مورد جالب در مورد این گوشی، اندازه بسیار بزرگ بریدگی بالای صفحه است. به‌نظر میتو در این زمینه قصد دارد با گوگل رقابت کند! بدنه V شکل و طراحی خاص این تلفن هوشمند، قطعا با استقبال طرفداران همراه می‌شود.

موبایل جدید میتو

مشخصات فنی موبایل جدید میتو

ورتو از یک صفحه نمایش 6.21 اینچی اولد با وضوح +1080p بهره برده است و زیر قاب، پردازنده‌ای 6 هسته‌ای در کنار 8 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. احتمالا دستگاه در دو نسخه مختلف با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، روی قاب پشتی می‌توان دوربین دوگانه 12 + 8 مگاپیکسلی را در کنار دو فلاش LED پیدا کرد. در نهایت، اندروید 9.0 پای (با رابط سفارشی) به عنوان سیستم نرم افزاری در خدمت کاربران خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این اسمارت فون را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. شبیه فضایی هاست

  2. حالا مونده اینو بندازن سر زبونا

  3. بنظر من دوبین سلفی باید بهتر از دوبین پشتی باشه

  4. قیافش خیلی خنده داره

  5. مثل این میمونه که فضاییا طراحیش کردن