گوشی منعطف هواوی

گوشی منعطف هواوی چه نام خواهد داشت؟

گوشی منعطف هواوی چه نام خواهد داشت؟ یک گزارش تازه نام این گوشی انعطاف پذیر و زمان معرفی و عرضه‌‌ی آن را افشا می‌کند.

هواوی در حال کار بر روی گوشی انعطاف پذیر خودش است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این گوشی از اتصال 5G بهره‌مند خواهد بود. با نگاهی به اسناد مختلف‌، سایت Android Headlines مدعی شده است که گوشی منعطف هواوی تحت برند Mate به فروش خواهد رسید. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که گوشی مذکور با نام‌هایی نظیر میت اف،‌ میت فلکس، میت فلکسی و میت فولد به فروش خواهد رسید.

این سایت نشان می‌دهد که هواوی پیشتر نام‌های تجاری فوق را رسما به نام خود ثبت کرده است. آنچه مشخص نیست، این است که کدام یکی از این نام‌ها برای نخستین گوشی منعطف هواوی انتخاب خواهند شد. از آنجایی که این گوشی هوشمند در فوریه سال آینده معرفی می‌شود، انتظار می‌رود چند روز پیش از رونمایی رسمی، نام اصلی این گوشی افشا شود.

برخلاف گوشی تاشو به داخل سامسونگ که اخیرا پیش‌نمایشی از آن را دیده‌ایم، هواوی می‌خواهد در گوشی انعطاف پذیر خود از طراحی تاشو به بیرون، همراه یک نمایشگر انعطاف پذیر استفاده کند. هواوی از پنل‌های انعطاف پذیر OLED ساخته شده توسط شرکت چیتی BOE برای این گوشی استفاده خواهد کرد.

یک گزارش تازه نشان می‌دهد که این سازنده‌ی چینی محصول نهایی را در ابتدا به ایالات متحده و کره جنوبی خواهد برد و پس از آن به دیگر بازارها عرضه می‌کند. در حال حاضر جزئیات بسیار اندکی از گوشی منعطف هواوی وجود دارد. زمانی که آن از حالت تا شده خارج می‌شود، دیوایس یک تبلت مجهز به نمایشگر بزرگ 8 اینچی خواهد بود. همچنین زمانی که آن را تا کرد،‌ یک گوشی 5 اینچی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در آن سمت تبلت منعطف سامسونگ از یک نمایشگر 4.6 اینچی در حالت تا شده بهره می‌برد و زمانی که آن را از تا خارج می‌کنیم، نمایشگر آن 7.3 اینچی خواهد بود. هواوی برای ارائه اتصال 5 جی در این گوشی از مودم Balong 5000 5G استفاده کرده است.

زمان معرفی گوشی منعطف هواوی

احتمال دارد هواوی در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا از این گوشی پرده برداری کند. این محصول در سه ماهه دوم و سوم سال 2019 به فروش خواهد رسید.