گوشی هوشمند لنوو

گوشی دارای دوربین سه گانه لنوو در TENAA رویت شد

یک گوشی مجهز به دوربین سه گانه لنوو به تازگی در وب سایت TENAA رویت شده است. به این ترتیب می‌توان لنوو را یکی دیگر از گوشی‌سازان دارای گوشی هوشمند مجهز به دوربین سه گانه دانست.

بعد از رونمایی گوشی لنوو زد 5 پرو با صفحه نمایش تمام صفحه و ساختار کشویی، بسیاری تصور کردند این آخرین استراتژی لنوو در ساخت گوشی هوشمند در سال 2018 محسوب می‌شود، اما اخبار جدید، این تصور را رد می‌کند. به تازگی تصاویری از یک گوشی دارای برند لنوو در وب سایت TENAA رویت شده که از رونمایی قریب‌الوقوع یک گوشی هوشمند جدید خبر می‌دهند. داشتن دوربین سه گانه، منحصربه‌فرد‌ترین ویژگی این گوشی به نظر می‌رسد.

تصاویر گوشی دارای دوربین سه گانه لنوو

پنل پشتی گوشی دارای دوربین سه گانه لنوو شبیه به هواوی پی 20 پرو و هواوی آنر مجیک 2 بوده و احتمالا نحوه طراحی ناچ آن، شبیه به گوشی اوپو آر 15 ایکس خواهد بود که به قطره آب شباهت دارد. برخلاف بریدگی بالای نمایشگر به کار رفته در گوشی های ناچ استایل متداول، این نوع طراحی زیبایی خاصی به گوشی می‌بخشد. هنوز درباره مشخصات فنی گوشی هوشمند مجهز به دوربین سه گانه لنوو اطلاعاتی در دسترس نیست، اما با توجه به ظهورش در TENAA، به زودی اطلاعات مفیدی درباره آن به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خابت خیر همه سه گانه زدن این تازه روی اورده