گوشی هواوی نوا 4

افشای تصویر گوشی هواوی نوا 4 با دوربین سلفی زیر صفحه

نخستین عکس گوشی هواوی نوا 4 با دوربین سلفی زیر صفحه منتشر شد. ظاهرا Huawei Nova 4 اولین موبایل دنیا با سوراخی روی صفحه برای دوربین جلویی خواهد بود.

ظهر امروز، حساب کاربری رسمی هواوی با انتشار تیزری جدید، از معرفی نوا 4 در ماه آینده میلادی خبر داد. عکس منتشر شده، موبایلی با نمایشگر بدون حاشیه را نشان می‌داد که حفره‌ای در گوشه سمت چپ صفحه آن وجود دارد. حال با فاصله‌ای اندک از انتشار این تیزر، عکسی منتسب به گوشی هواوی نوا 4 در فضای مجازی منتشر شده است که موبایلی با نمایشگر Infinity-O را به تصویر می‌کشد.

علی‌رغم کیفیت پایین عکس، این طراحی جدید و دوربین سلفی را به خوبی می‌توان در تصویر ضمیمه‌شده دید. ما نسبت به تعبیه اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مطمئن نیستیم؛ به همین جهت، ممکن است همانند نسل‌های قبلی باز هم این اسکنر بر روی قاب پشتی تعبیه شود. مورد دیگری که احتمالا متوجه آن شده باشید، استفاده از قابی مخصوص و ضخیم است. سازندگان معمولا از چنین قاب‌هایی برای محصولات در حال توسعه خود، با اهدافی مثل لو نرفتن طراحی یا نهایی نبودن آن استفاده می‌کنند.

گفته می‌شود کمپانی سامسونگ هم در حال توسعه گلکسی A8s با سوراخی روی صفحه برای دوربین سلفی بوده و دسامبر سال جاری، آن را معرفی خواهد کرد. حال باید منتظر ماند و دید که کدام‌یک از این غول‌های چینی و کره‌ای، اولین موبایل با صفحه نمایش Infinity-O را زودتر از دیگری به بازار عرضه می‌کنند.

گوشی هواوی نوا 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. لطفا سامسونگ فن جماعت حرف از کیفیت نزن که خنده داره
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه

  2. هرچی دقت کردم نتونستم حفرشو ببینم

  3. وقتی کیفیتش پایین باشه به چ دردی میخوره

  4. زیر صفحه دیگ چجورشه ..ینی گوشیو باید برعکس بگیریم