اسمارت ساینیج سامسونگ

با نمایشگرهای UHD اسمارت ساینیج سامسونگ آشنا شوید

نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ (Smart Signage)، راهکاری تجاری و حرفه‌ای برای نمایش تبلیغات کسب‌وکارها هستند. نسل جدید این نمایشگرهای حرفه‌ای با صفحه نمایش UHD و کیفیت عالی عرضه شده‌اند.

کسب‌وکارهای تجاری هر ساله بخش نسبتا بزرگی از درآمد خود را صرف تهیه و پخش آگهی‌های تبلیغاتی و نمایش محتواهای مدنظر خود می‌کنند. تمامی این هزینه‌ها با هدف نفوذ به ذهن مخاطبان و درگیر کردن بینندگان انجام می‌شود. برای رسیدن به این هدف، طراحی عالی آگهی یا محتوا به تنهایی کافی نیست و بخش مهمی از این موضوع به منبع یا کانال نمایش‌دهنده آگهی مربوط می‌شود.

به طور مثال زمانی‌ که یک کسب‌وکار آگهی‌‌های خود را در یک فضای داخلی مانند پاساژها و مجتمع‌های تجاری پخش می‌کند، برای اینکه فکر و ذهن مخاطبان خود را درگیر کند نیازمند نمایشگری با بهترین کیفیت تصویر است. نمایشگری که رزولوشن بالایی داشته باشد، رنگ‌ها را به شکل طبیعی و واقعی نمایش دهد و در عین حال راهکار مقرون‌به‌صرفه‌ای محسوب شود.

چند سالی است که نمایشگرهای حرفه‌ای پاسخگوی این نیاز صاحبان کسب‌وکارها بوده‌اند. سامسونگ به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید نمایشگر در سطح جهان راهکارهای تجاری و حرفه‌ای خود را با نام «اسمارت ساینیج» تولید و عرضه کرده است.

اسمارت ساینیج سامسونگ

نمایشگرهای اسمارت ساینیج (Smart Signage) سامسونگ با تجهیز به قابلیت‌هایی همچون بدنه مقاوم در برابر گردوغبار، پنل ضدتابش، کارکرد طولانی‌مدت در هفت روز هفته و… به راهکاری مطمئن و کارآمد برای نمایش تبلیغات در فضاهای داخلی و خارجی تبدیل شده‌اند.

نسل جدید نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ به منظور نمایش بهترین کیفیت ممکن عرضه شده‌اند. این نمایشگرها با تجهیز به صفحه نمایش UHD و پخش محتواها با رزولوشن چشم‌نواز 3840 در 2160 عملکرد متمایزی را به نمایش می‌گذارند. در نمایشگرهای UHD سامسونگ تصاویر با رزولوشن 4 برابر صفحه نمایش‌های فول اچ دی ارائه می‌شود. به کمک تراکم پیکسل بالای این نمایشگرها، بینندگان می‌توانند تصاویر را با تمام جزئیات بصری و به شکلی واقعی و طبیعی تماشا کنند.

نمایشگرهای جدید سری اسمارت ساینیج سامسونگ

قاب 98 اینچی

QM98F یکی از نمایشگرهای سری Standalone اسمارت ساینیج سامسونگ است. این نمایشگر 98 اینچی با توجه به قابلیت‌هایی همچون تصویر UHD، کارکرد 24 ساعته در هفت روز هفته، پنل ضد تابش، نمایش تصاویر در حالت عمودی، سیستم‌های مدیریت محتوای داخلی و… به محصولی کارآمد برای طیف وسیعی از کسب‌وکارها شامل گالری‌های هنری، فروشگاه‌ها، مجتمع‌ها تجاری و اداری و… تبدیل شده است.

اسمارت ساینیج سامسونگ

نمایشگر QM98F می‌تواند تصاویر را در حالت‌ عمودی نمایش دهد. پخش تصاویر در این حالت موجب می‌شود تا ضمن افزایش تمرکز مخاطبان جزئیات مورد نظر طراحان آگهی و محتوا بهتر منتقل شود.

اسمارت ساینیج سامسونگ

QM98F از قابلیت تقسیم صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند محتواهای مورد نظر خود را از 4 منبع جداگانه در یک نمایشگر نشان دهند. پخش اطلاعات 4 کالای مختلف در یک زمان یا پخش ویدئو کنفرانس‌های چند نفره از جمله موارد کاربردی این قابلیت به حساب می‌آید. صفحه نمایش QM98F دارای روشنایی 500 نیت و کنتراست 4000:1 است.

مدیریت در 75 اینچ

پخش تصاویر با کیفیت UHD، مدیریت آسان و کم‌هزینه محتوا و امنیت بالای داده‌ها تنها بخشی از قابلیت‌هایی متعدد نمایشگرهای سری QB75H اسمارت ساینیج سامسونگ به شمار می‌رود.

اسمارت ساینیج سامسونگاین نمایشگر 75 اینچی از پلتفرم ارتقا یافته SSSP 5.0 و سیستم عامل تایزن 3.0 پشتیبانی می‌کند. این موضوع کمک کرده تا ضمن بهبود کنترل از راه‌ دور نمایشگر، موارد مربوط به امنیت نرم افزارها بیش از پیش ارتقا یابد. علاوه بر این عملکرد پردازنده و گرافیک دستگاه قدرتمندانه‌تر از قبل شده است.

نمایشگر QB75H از دو درگاه اتصالی HDMI 2.0 و DP 1.2 port بهره می‌برد که به کمک این دو درگاه می‌توان ویدئوهایی را با نرخ به‌روزرسانی 60 هرتز نمایش داد. QB75H دارای صفحه نمایشی با روشنایی 300 نیت و کنتراست 5000:1 است.

اسمارت ساینیج سامسونگ

نمایشگرهای UHD اسمارت ساینیج سامسونگ ترکیبی از گرافیک پیشرفته و کاربردهای چند منظوره (همه‌کاره) هستند که به کمک رزولوشن بالای خود، تجربه‌ بصری کم‌نظیری را در هر محیط داخلی و خارجی ارائه می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تو نمایشگر و در کل تو هیچ زمینه ای هیچ برندی نمیتونه با سامسونگ مقابله کنه

  2. انقدر زیاد شدن یو اچ دی و فول اچ دی و اچ دی و ….. ادم هنگ میکنه