اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10

اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10 توسط دو شرکت متفاوت ساخته می‌شود

بنا بر یک گزارش جدید، سامسونگ برای تامین اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10 از دو شرکت کمک خواهد گرفت. هرچند، به‌نظر فقط محصولات خانواده Galaxy S10 به این سنسورها مجهز نمی‌شوند.

ظاهرا شایعات قبلی پیرامون اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10 واقعیت دارد و کره‌ای‌ها برای تامین اسکنرهای پرچمدار آتی خود با GIS و O-film به توافق رسیده‌اند؛ شرکت‌هایی که اسکنر زیر صفحه را در تعامل با کوالکام توسعه خواهند داد. انتظار می‌رود هر دو شرکت، اسکنرها را تا ژانویه 2019 آماده کنند تا هنگام معرفی نسل جدید گوشی ها در ماه فوریه، مشکلی در موجودی اولیه وجود نداشته باشد. کارخانه‌های کمپانی تایوانی GIS نرخ بازده بالاتری دارند، در حالی که O-film با داشتن ظرفیتی بالا، قیمتی پایین‌تر را درخواست کرده است.

از این حسگرها قرار است در مدل بالارده گلکسی اس ۱۰ استفاده شود و نسخه پایه (با نمایشگر تخت) به اسکنر اثر انگشت کناری مجهز خواهد شد. بنا بر شواهد، این شرکت‌ها حتی برای تولید اسکنرهای نسل بعدی گلکسی نوت (و البته نسل جدید گلکسی A) نیز با یکدیگر رقابت دارند.

GIS و TPK از گذشته بر سر تولید پنل‌های لمسی برای آیپاد پرو و آیپدهای اپل با یکدیگر در رقابت بوده و O-film هم از سال 2017 به آنها ملحق شده است. با این حال، تحلیل‌گران معقتدند سهم GIS با قبول سفارشات بیشتر، از مرز 50 درصد نیز عبور می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*