گوگل فای

گوگل فای با پشتیبانی از گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها، رسمی شد

سرانجام پروژه‌ی فای گوگل از حالت آزمایشی خارج شد و با نام نهایی گوگل فای (Google Fi) در دسترس کاربران قرار گرفت. در ادامه با این سرویس ارتباطی بیشتر آشنا خواهید شد.

گوگل پروژه فای خود را به نام گوگل فای تغییر داد. همراه این تغییر نام، این پروژه از حالت آزمایشی خارج شد و اعلام شد که این شبکه از آیفون‌های اپل و اغلب گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند. در اینجا مشکلی وجود دارد: در حالی که شما می‌توانید تلفنتان را به Fi وصل کنید، برای بهره بردن از تمام قابلیت‌های این شبکه، شما باید صاحب یکی از چندین مدل محدود گوشی اندرویدی باشید که مستقیما توسط شرکت مخابراتی ارائه شده است.

این بدان معناست که جابجایی شبکه هوشمند بین سرویس‌های T-Mobile، Sprint، US Cellular‌و Wi-Fi، بر روی آیفون یا هر گوشی اندرویدی که Fi آن را به فروش نرسانده باشد، میسر نخواهد شد. شما همچنین تماس‌های بر بستر وای فای را در اختیار نخواهید داشت و به نظر می‌رسد در این صورت، گوشی شما از شبکه‌ی T-Mobile استفاده خواهد کرد. پس مطمئن باشید پیش از آنکه قصد مهاجرت به Google Fi را دارید، گوشی و سیم کارت شما از آن پشتیبانی کند.

نیازمندی‌های گوگل فای

گوشی اندرویدی شما باید مجهز به اندروید 7 نوقا یا جدیدتر باشد، در حالی که آیفون‌های مجهز به آی او اس 11 یا بالاتر از آن پشتیبانی می‌کنند. اگر می‌خواهید به سرویس گوگل فای متصل شوید، باید 200 دلار بپردازید. ثبت نام آن نیز از روز گذشته آغاز شده است.

این کار را انجام دهید و یک گوشی از سوی Fi خریداری کنید و یک کارت اعتباری مسافرتی نیز خریداری کنید تا بتوانید از این سرویس بهره‌مند شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. قرار بود تا پاییز وامسال”یک ماهواره مخابراتی برای آسیا وخاورمیانه خصوصا ایران ارسال کنه ناسا که نت از طریق امواج اون مثل کانال های ماهواره ای رایگان روی گوشی ها نصب بشود. …چی شد؟ گسی اطلاعاتی راجبش داره؟

  2. کم کم دارن به فیس تایم نزدیک میشن :))

  3. Pas b android gushi ma nmikhore

  4. 200 دلار برای اینهمه محدودیت؟!