گوشی منعطف سونی

گوشی منعطف سونی با طراحی متفاوت در حال توسعه است

گوشی منعطف سونی احتمالا با طراحی کاملا متفاوت و با بهره‌گیری از دو نمایشگر به دست کاربران خواهد رسید. تصور می‌کنید این موبایل می‌تواند نجات‌بخش کسب و کار تلفن های هوشمند ژاپنی‌ها باشد؟

به نظر می‌رسد 2019 سالی بسیار هیجان انگیز برای صنعت تلفن های هوشمند خواهد بود؛ کاربران باید از همین حالا خود را برای شبکه 5G، سیستم‌های دوربین چهارگانه، موبایل های انعطاف پذیر، گوشی های مجهز به دوربین سلفی درون صفحه‌ای و همچنین گوشی های گیمینگ قدرتمند با 10 گیگابایت حافظه رم آماده کنند.

تا به امروز، بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ از برنامه‌های خود برای سال 2019 سخن گفته‌اند؛ ولی کمپانی سونی در سکوتی عجیب فرو رفته است. شاید نیاز باشد مدیران فکری جدی در مورد Sony Mobile کنند زیرا این بخش علی‌رغم ایفای نقش یک تامین‌کننده برای صنعت موبایل، دیگر نقشی کلیدی در بازار تلفن های همراه ندارد. البته، این موضوع به معنی عدم فعالیت غول ژاپن در سال آینده نبوده و به نظر می‌رسد مهندسان این شرکت، رویکردی کاملا متفاوت را در مواجهه با مفهوم گوشی های انعطاف پذیر در پیش گرفته‌اند.

اخیرا وب‌سایت “LetsGoDigital” پتنتی جدید را پیدا کرده که ماه می از طریق “WIPO” توسط سونی ثبت شده است و طرحی را نشان می‌دهد که برای علاقه‌مندان بسیار جذاب خواهد بود. این پتنت، ماه گذشته میلادی منتشر شده و گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که دو صفحه نمایش (یکی در جلو و دیگری در پشت) دارد. ظاهرا از این طراحی می‌توان در مجموعا شش حالت مختلف استفاده کرد (سه مورد برای بخش جلو و سه حالت دیگر برای بخش پشتی). اساسا می‌توان نمایشگرهای گوشی منعطف سونی را به صورت شفاف، نیمه شفاف و غیر شفاف تنظیم کرد.

گوشی منعطف سونی

مطابق با اسناد منتشر شده، کاربران می‌توانند یک صفحه نمایش را روی حالت شفاف و دیگری را روی حالت غیر شفاف تنظیم کرده و نمایشگرها به صورت مستقل از یکدیگر کار کنند. این پتنت همچنین به نوعی صفحه نمایش جمع‌شدنی شفاف اشاره دارد؛ چیزی که البته پیش‌تر نیز در مورد آن شنیده بودیم.

انتشار این اخبار به معنی عرضه گوشی منعطف سونی در سال 2019 میلادی نیست؛ ولی حداقل می‌توان گفت ژاپنی‌ها نسبت به ترندهای روز بی‌تفاوت نبوده و در حال توسعه یک محصول کاملا جدید هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. فک نمی کنم کسی گوشیه منعطف بخره

  2. بله امیدوارم بتونه تو این رقابت سختی ک داره پیروز شه

  3. سونی هم اومد تو کار گوشیا منعطف؟

  4. سونی بهتره فعلا حاشیه گوشی هاش رو حذف کنه، بعدا طرح و ایده فضایی بده، چون فرصتی باقی نمونده

    نکته : اگر شرکت سونی همچنان به تولید گوشی های با حاشیه بپردازه، قطعا سال ۲۰۱۹، سال ورشکستگی موبایل سونی خواهد بود

    با سپاس

    • میشه بپرسم الان کدوم گوشی سونی هنوز با حاشیه تولید میشه؟
      XA2? XA2 ultra ? xz3? xz2? کدومشون دقیقا؟

      • حاشیه از 4 طرف هست

        بالاترین حاشیه ها رو گوشی های سونی دارند

        ورشکستگی سونی حتمی هست

      • شما در تعصب کورکورانه غرق شدید، uspic2 عزیز، یکم بیشتر فکر کن، تعصب شما برای چیه!!!! خب معلومه که گوشی های سونی حاشیه دارند. یا معنی حاشیه رو نمی دونی یا همین جوری اومدی کامنت گذاشتی

        [XA2? XA2 ultra ? xz3? xz2? کدومشون دقیقا؟]

        لطفاً با سایر شرکت ها مقایسه کنید، ببینید حتی GLX هم دیگع گوشی با حاشیه تولید نمی کنه!!!!!!!!!!

        تعصب رو بزارید کنار

        سپاس

        • من دلیلی برای بحث با شما نمی بینم!!
          ولی واقعا تو این گوشی هایی که اعلام کردم هیچ کدوم نسبت صفحه به جلوشون زیر 79-78 نیست!
          من منکر حاشیه گوشی های قبلیش نمیشم!
          ولی بهتره که تولیدات جدید این شرکت رو هم بهتر بشناسید!

  5. سونی و ایده؟
    فقط یک طرح مفهومی و بدون حساب و کتابه

    • زمان Z5 PREMIUM هم همین حرفارو میزدن ولی هنوز که هنوز هیچ شرکتی گوشی 4k تولید نکرده
      ژاپنی ها ثابت کردن اگر قرار باشه بخوان کاری رو انجام بدن ، قطعا انجام میدن

    • تنها شرکتی ک عُرضه و قدرت چنین کاری رو داره سونیِ!
      اونی ک سنش قد بده و اکثر سایتهای تکنولوژی با آمدن سونی خوشحال و امیدوار شدن!بخاطر پر شدن جنسهای چینی و ارزان قیمت و البته جوان بودنتون،حق دارید درک درستی از سونی و عظمتش نداشته باشید!تمام دنیا تجربه های صوتی تصویری ک الان داریم رو ب سونی بدهکاریم.الان رو نبینید همه کپی کردن و دارن مونتاژ میکنن!همه چی تو سونی خلاصه میشد2دهه پیش!دیروز رو حتی تجربشو نداشتید و نمیدونید ک گوشیهای دکمه ای سونی دست باباهاتون بوده،بعد نظر میدید ک…!!!