هنرمند خوش ذوق آمریکایی

یک هنرمند خوش ذوق در حال تغییر چهره شهر نیویورک است

یک هنرمند خوش ذوق می‌تواند زشت‌ترین عناصر و اشیای مختلف واقع در گوشه گوشه شهر را تبدیل به اجسامی زیبا و چشم‌نواز کند. چنین فردی توانسته با ذوق سرشار خود، چهره برخی قسمت‌های شهر نیویورک را تغییر بدهد.

تام باب (Tom Bob) یک هنرمند خوش ذوق است که به جای زندگی در این دنیا همانند دیگر انسان‌ها، برای تغییر دادن شکل و ظاهر آن تلاش می‌کند. این هنرمند خوش ذوق توانسته به وسیله نقاشی‌های خیابانی بسیار زیبا، اشیایی که پیشتر چهره و زیبایی محیط شهری را خراب کرده بودند را تبدیل به اجسامی چشم‌نواز کند!

هنرمندی وی سبب شده محیط‌های شهری که پیشتر خسته‌کننده و تکراری به نظر می‌رسیدند، اکنون برای همه رهگذران سرگرم‌کننده و جذاب باشند! تام باب اغلب در خیابان‌های شهر نیویورک دست به قلم می‌شوند،‌ اما آثار وی در دیگر نقاط دنیا نیز دیده شده است. به عنوان نمونه می‌توان به آثار وی در شهر دبی اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم بعد از دیدن چند مورد از آثار این هنرمند در گالری تصویر زیر، صفحه اینستاگرامی وی با نام کاربری tombobnyc را دنبال کرده و از جدیدترین آثارش باخبر شوید! طرح‌های باب می‌توانند برای بسیاری از مردم زمینه‌‌ساز ایده‌های جدید باشند.

گالری تصاویر آثار هنرمند خوش ذوق آمریکایی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بعضی از طرحاش مسخره بود