انتشار ویدیوی 360 درجه و عکس های گلکسی اس 10 پلاس (آپدیت شد)

ویدیوی 360 درجه و عکس های گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) منتشر شدند. آیا آماده طراحی جدید و ارائه فناوری های خلاقانه در نسل بعدی پرچمداران سامسونگ هستید؟

گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت از مورد انتظارترین گوشی های هوشمند سال 2019 هستند. شایعات بسیاری پیرامون این محصولات وجود دارد و کاربران می‌توانند در انتظار قابلیت‌های مختلفی همچون دوربین سه گانه، سوراخی روی نمایشگر برای دوربین سلفی، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و حاشیه‌های بسیار پایین باشند. در همین حال، OnLeaks و 91Mobiles با انتشار ویدیوی 360 درجه و عکس های گلکسی اس 10 پلاس ، بسیاری از اطلاعات مربوط به پرچمدار آینده کره‌ای‌ها را فاش کردند. با توجه به سابقه بسیار خوب این افشاگران، می‌توان گفت ما از همین حالا با طراحی گلکسی +S10 آشنا شده‌ایم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ باز هم از نمایشگری با لبه‌های منحنی در پرچمدار جدید خود استفاده کرده است. هرچند، اینجا یک تفاوت اساسی با گوشی های قبلی سامسونگ و به صورت کلی، تمام محصولات موجود در بازار وجود دارد و آن، وجود سوراخی نسبتا بزرگ بر روی صفحه است که دوربین دوگانه سلفی را میزبانی می‌کند. به‌نظر حاشیه‌های صفحه نسبت به گذشته کمتر شده‌اند تا ما با طرحی یک‌دست رو به رو باشیم.

در بخش پشتی، ماژولی افقی مشابه دوربین دوگانه گلکسی نوت 9 را داریم؛ با این تفاوت که حالا سنسور سوم 16 مگاپیکسلی به آن اضافه شده است و در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین ثانوی 13 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو، در خدمت کاربران خواهد بود. علاوه بر این، دیگر خبری از اسکنر اثر انگشت پشتی نبوده و سازندگان، آن را در زیر صفحه نمایش اصلی تعبیه کرده‌اند. از دیگر موارد قابل توجه در طراحی این تلفن هوشمند می‌توان به ابعاد 157.5 در 75 در 7.8 میلی‌متر، قاب پشتی شیشه‌ای، فریم آلومینیومی، پورت یو اس بی نوع C و جک 3.5 میلی‌متری صدا در پایین، دکمه مخصوص بیکسبی و همچینین میکروفون و خشاب سیم‌کارت در بالا اشاره کرد.

اگرچه بعید است پرچمدار جدید سامسونگ پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل 2019 در اواخر فوریه (اواسط اسفند) رونمایی شود، پیش‌تر اغلب مشخصات فنی آن لو رفته است. بسته به منطقه عرضه، گلکسی S10 پلاس از تراشه اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 8150 قدرت خواهد گرفت. به علاوه، خریداران از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهند شد. به گفته 91Mobiles، سامسونگ از صفحه نمایشی 6.4 اینچی بهره برده و یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند؛ این در حالی‌ست که شایعات قبلی از به‌کارگیری یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری خبر می‌دادند. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید این گوشی را مشاهده کنید.

عکس های گلکسی اس 10 پلاس

آپدیت

“OnLeaks” تصاویر و ویدیوی 360 درجه خود از پرچمدار سامسونگ را به‌روز کرد. مجموعه جدید عکس های گلکسی اس 10 پلاس از به‌کارگیری 4 سنسور دوربین در بخش پشتی خبر می‌دهند؛ در این صورت، گلکسی +S10 دومین موبایل سامسونگ با دوربین چهارگانه خواهد بود. به علاوه، حاشیه‌های صفحه نیز کمتر از گذشته شده‌اند.

ویدیو و تصاویر جدید، جایگزین شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*