سیستم های قفل گشایی

ایمن ترین سیستم های قفل گشایی کدامند؟

امروزه در گوشی های هوشمند، شاهد به‌کارگیری انواع سیستم های امنیتی، اعم از بیومتریک یا غیر بیومتریک هستیم. اما کدام یک از سیستم های قفل گشایی از نظر ایمنی بهتر هستند؟ در ادامه با یک ویدیو به این سوال پاسخ می‌دهیم.

در حال حاضر گوشی های هوشمند، به خصوص گوشی های بالا رده به چندین نوع سیستم امنیتی مجهز شده‌اند و شما انتخاب‌های متنوعی برای قفل کردن گوشی‌تان خواهید داشت؛ از راه‌حل‌های غیر بیومتریک مانند رمز عبور یا الگوهای قفل‌گذاری (Pattern) گرفته تا راه‌حل‌های بیومتریک مانند سنسور اثر انگشت، تشخیص چهره و عنبیه چشم.

سیستم های قفل گشایی

سیستم های قفل گشایی غیر بیومتریک مانند رمز عبور و الگوهای رمزگذاری و همچنین سیستم بیومتریک سنسور اثر انگشت در بیشتر گوشی‌ها به استاندارد تبدیل شده‌اند، اما برخی سیستم های بیومتریک در گوشی‌های خاصی قرار گرفته‌اند. اکنون اسکنر عنبیه چشم بیشتر با گوشی های پرچمدار سامسونگ شناخته می‌شود، ولی سیستم تشخیص چهره را در گوشی های بیشتری می‌بینیم.

اما به نظرتان ایمن‌ترین سیستم های قفل گشایی کدام یک هستند و شما ترجیح می‌دهید از کدام روش قفل‌گذاری استفاده کنید؟ در ادامه، ویدیویی را برای شما آماده کرده‌ایم که در آن، ویژگی‌های هر یک از سیستم های امنیتی موجود و ایمن بودن یا نبودن آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ایمن‌ترین سیستم های قفل گشایی در گوشی‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دوست من بلک بری پاسپورت داشت ، یه جور قفل داشت که اگه صد بار هم جلوی چشم ات باز میکرد نمیتونستی بفهمی چجوری باز میکنه ، اگه از اون مطلبی درست کنید و بزارید عالی میشه ، چون خیلی جذابه و البته یکم پیچیده

  2. فک کنم اثر انگشته بهتر باشه

  3. اثر انشگتو من بیشتر از همه میپسندم