آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2

آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2 امکان مشاهده کالری غذاها را فراهم می‌کند

آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) منتشر شد. افزایش قابلیت‌های نرم افزار HiVision که نسخه سفارشی‌سازی شده گوگل لنز به شمار می‌رود، اصلی‌ترین ویژگی جدیدترین آپدیت هواوی آنر مجیک 2 است.

یک ماه بعد از آپدیتی که دومین نسخه رابط Magic را به گوشی هواوی آنر مجیک 2 آورد، به‌روزرسانی دیگری برای این گوشی منتشر شد. آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2 شماره ورژن گوشی را به 9.0.0.131 تغییر خواهد داد. از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های این به‌روزرسانی دارای حجم 591 مگابایت می‌توان به افزوده شدن قابلیت‌هایی جدید به HiVision و بهبود عملکرد اسکنر اثر انگشت اشاره کرد. HiVision نسخه سفارشی‌سازی شده سرویس گوگل لنز است.

هواوی آنر مجیک 2

بعد از دریافت آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2، اپلیکیشن HiVision قادر خواهد شد وزن و میزان کالری غذاها را محاسبه کند. به منظور دریافت اطلاعاتی درباره غذای مورد نظرتان کافی است بعد از ورود به این برنامه، دوربین را به سمت غذا گرفته و سپس تا زمان نمایش نتیجه منتظر بمانید. اگر با گوگل لنز آشنایی ندارید، باید بدانید این سرویس هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از دوربین گوشی هوشمند، بدون نیاز به تایپ کردن کلمه یا عبارتی خاص، به اطلاعاتی مفید درباره اشیای پیرامون خود دست پیدا کنند. به عنوان نمونه با گرفتن دوربین جلوی برج ایفل، گوگل لنز آن را تشخیص داده و مطالبی درباره‌اش به شما ارائه می‌کند.

اسکرین شات آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2

آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2

بر اساس گفته‌های وب سایت تخصصی XDA Developers، نمی‌توان بر روی ویژگی جدیدی که آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2 به این گوشی می‌آورد زیاد حساب باز کرد، چرا که برخی غذاها را به اشتباه تشخیص می‌دهد. به عنوان نمونه HiVision یک پیاز را یک پیراشکی تشخیص داد! با این حال انتظار می‌رود آپدیت‌های آتی، قابلیت‌ها و مخصوصا دقت HiVision را افزایش بدهند. یکی دیگر از مزیت‌های دریافت آپدیت جدید هواوی آنر مجیک 2 افزایش سرعت و دقت اسکنر انگشت گوشی است.

آنر مجیک 2 اولین گوشی هواوی با ساختار اسلایدی محسوب می‌شود. نمایشگر این گوشی 6.4 اینچی بوده و به رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل مجهز شده است. مغز متفکر هواوی آنر مجیک 2 کایرین 980 بوده و بسته به نسخه خریداری شده، به 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این گوشی، داشتن دوربین اصلی و سلفی سه گانه به شمار می‌رود. ماژول دوربین اصلی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 24 مگاپیکسلی تشکیل شده و بر روی ماژول دوربین سلفی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی وجود دارد. ظرفیت باتری دستگاه 3500 میلی‌آمپر ساعت بوده و به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی با سرعتی بسیار بالا شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آدم چقد میتونه بیکار باشه بشینه کالری غذاهارو اندازه بگیره

  2. این فناوری ها پزشکی بیشتر مردمو ترغیب میکنه به سمت تکنولوژی برن