مازراتی لوانته GTS

مازراتی لوانته GTS در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شد

مازراتی لوانته Maserati Levante GTS 2019) GTS)، کراس اوور جدید شرکت مازراتی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 معرفی شد. در ادامه با امکانات و مشخصات این کراس اوور اسپورت آشنا می‌شویم.

شرکت مازراتی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 از کراس اوور فوق اسپورت جدید خود رونمایی کرد. البته این خودرو پیش‌تر برای نخستین بار در فستیوال گودوود معرفی شده بود. مدل لوانته تروفئو یکی از قدرتمندترین مدل‌های مازراتی لوانته شناخته می‌شود که از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه مشخصات فنی و امکانات ایمنی مازراتی لوانته جی تی اس را بررسی می‌کنیم.

مازراتی لوانته GTS

ظاهر مازراتی لوانته GTS

طراحان برای مازراتی لوانته GTS ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، دماغه‌ی اسپورت‌تر، سپر عقب بازطراحی شده و رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی با تریم خاکستری تیره را در نظر گرفته‌اند که این خودرو را بسیار جذاب‌تر کرده است. بخش داخلی این خودرو نیز از امکاناتی نظیر غربیلک فرمان اسپورت با گرم‌کن، سیستم صوتی هارمن کاردون با 14 بلندگو، صندلی‌های جلوی اسپورت با تنظیم برقی 12 جهته، گرم‌کن و تهویه برخوردار است. همچنین این کراس اوور فوق اسپورت از سیستم دیفرانسیل لغزش محدود و تعلیق بادی با کمک‌فنرهای الکترونیکی بهره می‌برد.

مازراتی لوانته GTS

مشخصات فنی

مازراتی لوانته GTS به موتور 3.8 لیتری توئین توربو مجهز شده که قادر به تولید قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتن‌متر است. نیروی تولید شده از موتور این خودرو به طور استاندارد توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. محصول جدید مازراتی می‌تواند سرعت صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت را ظرف 4 ثانیه بپیماید. نهایت سرعت این خودرو نیز 290 کیلومتر بر ساعت است.

مازراتی لوانته GTS

مشخصات و قیمت مدل تروفئو

مدل لوانته تروفئو، یکی از قدرتمندترین مدل‌های مازراتی لوانته GTS شناخته می‌شود که از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار است. البته این مدل از همان موتور 3.8 لیتری V8 توئین توربو بهره می‌برد، اما این موتور به‌روز‌تر شده و می‌تواند قدرتی معادل 590 اسب بخار تولید کند. همچنین این خودرو به لطف موتور قدرتمند خود می‌تواند سرعت صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را تنها ظرف مدت 3.7 ثانیه بپیماید. حداکثر سرعت این خودرو نیز 300 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. شرکت مازراتی، خودرو لوانته GTS را با قیمت 119 هزار و 980 دلار در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رساند، اما مدل تروفئو با قیمت 169 هزار و 980 دلار عرضه خواهد شد.

مازراتی لوانته GTS

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بنازم این استیلووو