هواوی پی اسمارت جدید

هواوی پی اسمارت جدید با اندروید 9 در بنچمارک GeekBench رویت شد

هواوی پی اسمارت جدید پس از دریافت تاییدیه FCC، حالا در سایت بنچمارک‌گیری GeekBench‌ رویت شده است. Huawei P Smart 2019 جدیدترین گوشی مقرون به صرفه هواوی است که احتمالا در نمایشگاه CES معرفی شود.

هواوی پی اسمارت جدید ، آخرین محصول مقرون به صرفه‌ی هواوی است که به زودی عرضه خواهد شد. نتایج بنچمارک‌های منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که آن به آخرین نسخه‌ی اندروید، اندروید 9 پای مجهز خواهد بود. پیشتر این گوشی موفق به کسب تاییدیه‌ی FCC شده بود. به نظر می‌رسرد نسخه‌ی آمریکایی این مجصول به یک رم 3 گیگابایتی مجهز است، در حالی که نسخه‌ی سایر بازارها از رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد.

این نتایج به دست آمده بر روی سایت GeekBench تقریبا مشابه با امتیازهایی است که دیگر گوشی‌های مجهز به تراشه کایرین 710 هواوی به نام خود ثبت کرده‌اند. این امتیازها، تراشه‌ی گوشی را در جایگاهی بین اسنپدراگون 636 و اسنپدراگون 660 شرکت کوالکام قرار می‌دهند. به هر ترتیب این گوشی با شماره مدل POT-LX1 در این بنچمارک حضور پیدا کرده است، در حالی که شماره مدل نسخه‌ای که تاییدیه‌ی FCC را تایید کرده بود POT-LX3 بود؛ این شماره تغییر یافته می‌تواند مربوط به منطقه‌ی قابل عرضه گوشی باشد.

هواوی پی اسمارت جدید

بر اساس یافته‌هایی که به واسطه‌ی اسناد FCC داشته‌ایم، هواوی پی اسمارت جدید از یک باتری 3320 میلی‌آمپر ساعتی، حافظه 32 یا 64 گیگابایتی و پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار است. یک نقاشی نیز از این گوشی کشیده شده است که نشان می‌دهد آن دارای ابعاد 155.2 در 73.4 میلی‌متر بوده و یک ناچ آبشاری برای میزبانی از دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. این نقاشی همچنین نشان دهنده‌ی دوربین دوگانه و یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی است.

هواوی پی اسمارت جدید

مشخصات دوربین دوگانه هواوی پی اسمارت جدید مشابه آنر 10 لایت است

انتظار می‌رود دوربین‌های این گوشی با آنر 10 لایت یکسان باشند: این به معنای دوربین دوگانه 13 + 2 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 24 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. البته این مورد به تایید نرسیده است. گفته می‌شود این گوشی با قیمت حدود 200 یورو به عرضه خواهد رسید.

رویداد معرفی هواوی دور دست نیست. به نظر می‌رسد هواوی می‌خواهد این ماه یا در نمایشگاه CES که ماه ژانویه برگزار می‌شود از این گوشی پرده برداری کند.