آیفون 4.7 اینچی و آیفون 5.7 اینچ با قيمت 99 دلار در رنگ هاي مختلف در راه است !

امروز رویترز گزارش نموده که اپل قصد دارد آیفون را در رنگ و سایزهای مختلف گسترش دهد. در این گزارش آمده که آیفون 4.7 اینچ و 5.7 اینچ در حال طراحی و ساخت هستند و اگر تصمیم اپل نهایی شود، سال آینده هر دو آیفون روانه بازار خواهند شد. مدل ارزان قیمت آیفون در رنگ بندی متنوع و با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد؛ البته احتمالا این قیمت قراردادی محصول خواهد بود و نسخه آنلاک شده آن با قیمت بالاتری به فروش خواهد رسید. در ادامه با مشروح خبر گجت نيوز را همراهي کنيد.

رویترز در گزارش خود اعلام نموده که هنوز تصمیم اپل برای تولید انبوه این تلفن‌ها، نهایی نشده و ممکن است در نهایت به این نتیجه برسد که تولید آنها، درست نخواهد بود. اما با این وجود، اپل طراحی آنها را آغاز کرده و مقدمات تولیدشان را نیز فراهم نموده است.

همچنین انتظار می‌رود، طی یکی دو ماه آینده، تلفن بعدی اپل با نام آیفون 5s با قابلیت رقابتی اثر انگشت خوان، معرفی گردد. شایعه دیگری نیز به گوش می‌رسد که احتمالا اپل نسخه ارزان قیمت آیفون 5s را با بدنه پلاستیکی و در رنگ بندی تازه، عرضه خواهد کرد.

رویترز در گزارش خود به کارخانه تولید کننده آیفون‌های بعدی نیز اشاره نموده و گفته است که فاکس‌کان خود را برای تولید انبوه آیفون 5S آماده نموده و از آن طرف نیز کارخانه پگاترون، مقدمات تولید آیفون ارزان قیمت را فراهم کرده است.

پیش‌ از این، وال-استریت-ژورنال نیز وجود آیفون ارزان قیمت پلاستیکی را تایید نموده و به کارخانه پگاترون  اشاره کرده بود.

در نهایت این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تیم کوک –مدیرعامل اپل- در ماه اپریل اعلام کرد که کمپانی‌اش قصد ارائه آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر را ندارد و دلیل آن را مربوط به مشکلات باتری و کیفیت صفحه نمایش تلفن‌های بزرگ دانست. البته او هوشمندانه موضع خود را اعلام کرد تا هم کیفیت تلفن‌های بزرگ رقیب را زیر سوال ببرد و هم اگر زمانی آیفون بزرگ‌تر را تولید نمودند، بگویند که ما توانستیم مشکلات مربوط به کیفیت صفحه نمایش بزرگ و همچنین طول عمر باتری آنها را مرتفع کنیم.


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*