فروش گوشی های نوکیا

جدیدترین آمار فروش گوشی های نوکیا منتشر شد

تازه‌ترین آمار فروش گوشی های نوکیا منتشر شد. این اعداد و ارقام نشان می‌دهند اچ ام دی گلوبال در حال بازگرداندن شکوه سابق برند نوکیا به آن است.

نوکیا روزی در بازار موبایل با فاصله بسیار زیاد از دیگر شرکت‌ها فرمانروایی می‌کرد، اما استراتژی‌های ناصحیح آن همچون اصرار به استفاده از سیستم عامل سیمبین با وجود تولد اندروید سبب شد رفته رفته زیر سایه رقبای جدید محو شود. اچ ام دی گلوبال شرکتی است که از حدود دو سال پیش در تلاش است آوازه پیشین برند نوکیا را به آن برگرداند. آمار فروش گوشی های نوکیا از سال 2017 تا امروز نشان می‌دهند شرکت در این مسیر موفق بوده است.

آمار فروش گوشی های نوکیا از زمان تولد مجدد

اچ ام دی گلوبال حق استفاده از نام نوکیا به منظور ساخت گوشی موبایل را در سال 2016 خریداری کرد. مدتی بعد اولین گوشی هوشمند شرکت با نام نوکیا 6 عرضه شد. این شرکت در ادامه توانست با عرضه گوشی های ساده و هوشمند بیشتر، با گذشت حدود دو سال از شروع فعالیتش در جمع ده گوشی‌ساز پرفروش دنیا قرار بگیرد! بر اساس جدیدترین گزارش اچ ام دی گلوبال، میزان فروش گوشی های نوکیا از شروع فعالیت شرکت 70 میلیون دستگاه بوده است.

فروش گوشی های نوکیا

این برای شرکتی که توانسته در عصر وجود غول‌های گوشی‌سازی همچون برندهای چینی محبوب و همچنین سامسونگ و اپل، طی مدت زمانی کوتاه به فروشی قابل توجه دست پیدا کند، قابل تحسین است. اچ ام دی گلوبال در حالی توانست طی دو سال فعالیت به این موفقیت دست پیدا کند که شرکت‌های مطرح و قدیمی همچون اچ تی سی و سونی اکنون با مشکلات زیادی رو به رو بوده و جزو پرفروش‌ترین‌های بازار موبایل نیستند. بر اساس بررسی‌های تخصصی انجام شده بر روی گوشی های نوکیای ساخت اچ ام دی گلوبال، بیشتر آن‌ها تحسین متخصصان را برانگیخته‌اند.

فروش گوشی های نوکیا

گفتنی است آمار فروش گوشی های نوکیا با در نظر گرفتن گوشی های هوشمند و همچنین گوشی های ساده این شرکت اعلام شده است. اچ ام دی گلوبال برخلاف رتبه پایینش در بازار گوشی های هوشمند، در بازار گوشی های ساده فروش فوق‌العاده‌ای داشته و عرضه محصولاتی همچون گوشی نوکیا 3310 2017 و گوشی موزی (نوکیا 8110) به افزایش محبوبیت آن کمک زیادی کرده‌اند.

بر اساس آمار فروش گوشی های نوکیا تا امروز، نوکیا 6.1 پرفروش‌ترین مدل به شمار می‌رود. تنها مدلی که نتوانست طبق انتظار اچ ام دی گلوبال در بازار گوشی های هوشمند پیش برود، نوکیا 8 سیروکو محسوب می‌شود. این شرکت به زودی و در سال جدید میلادی، یک گوشی پرچمدار جدید معرفی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یه زمانی گوشیا نوکیا چه برو بیایی داشتن واسه خودشون

  2. اره والا فک میکردم کمتر کسی سمت این برند بره با وجود این همه برند های مطرح

  3. نوکیا هم همنوز خوب میفروشه ها