رندر مفهومی گلکسی اس 10 لایت

رندر مفهومی گلکسی اس 10 لایت سامسونگ منتشر شد

رندر مفهومی گلکسی اس 10 لایت سامسونگ (Samsung Galaxy S10 Lite) منتشر شد. بر اساس این تصویر، نسخه لایت خانواده گلکسی اس 10 از طراحی تمام صفحه با یک حفره بر روی نمایشگر خود برخوردار است.

سامسونگ گلکسی اس 10 لایت (شاید نام نهایی این گوشی نباشد) جذاب است، زیرا تنها عضو خانواده گلکسی اس 10 است که به یک نمایشگر مسطح 5.8 اینچی مجهز خواهد بود. حاشیه‌های گرد شده‌ی در دیگر مدل‌ها باعث شده‌اند تا قاب اطراف گوشی بسیار باریک و کوچک به نظر برسند. با این حال، نمایشگر مسطحی که در رندر مفهومی گلکسی اس 10 لایت توسط افشاگری به نام IceUniverse منتشر شده، بسیار زیبا و خوب است.

رندر مفهومی گلکسی اس 10 لایت

رندر مفهومی گلکسی اس 10 لایت

قاب گوشی به خوبی در دور نمایشگر نمایان است، اما خبری از چانه‌ی پایینی و ناچ بالایی نخواهد بود. در سمت راست، قسمت بالایی نمایشگر گوشی نیز حفره‌ای وجود دارد که قرار است از دوربین سلفی گوشی میزبانی کند. در اغلب گوشی‌هایی که با یک حفره‌ی نمایشگر و یا ناچ بالای صفحه نمایش همراه هستند، یک چانه را در زیر بدنه می‌بینیم. حتی گلکسی ای 8 اس سامسونگ که با طراحی یک حفره بر روی نمایشگر به تازگی معرفی شده است نیز میزبان یک چانه در زیر نمایشگرش است. دلیل حضور این چانه، اتصال نمایشگر به مادربرد گوشی از زیر دیوایس است که فضایی با ضخامت زیاد را نیز می‌طلبد. در حال حاضر تنها اپل موفق به حذف این چانه شده است.

این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که از رندر مفهومی گلکسی اس 10 لایت سامسونگ به دست آمده است. در دیگر عکس‌های به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی نیز ما می‌توانیم به اسکنر اثر انگشت کنار فریم اشاره کنیم. بر روی قاب پشتی یک ماژول دوربین دوگانه قرار خواهد داشت و یک جک هدفون نیز در زیر فریم گوشی جای دارد.