گوشی آنر ویو ۲۰

انتشار پوسترهای رسمی آنر ویو ۲۰ و نمایان شدن چهره این گوشی

با انتشار پوسترهای رسمی آنر ویو ۲۰ (Honor View 20)، طراحی بخش جلویی و رنگ‌بندی دستگاه آشکار شد. برند آنر این تصاویر را در فاصله دو هفته‌ای تا معرفی رسمی پرچمدار تازه خود، با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته‌ است.

صفحه نمایش این پرچمدار، دارای حفره‌ای است که دوربین سلفی را درون خود جای می‌دهد و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن در پنل پشتی، از سنسور IMX586 بهره می‌برد. ویو ۲۰ همچنین به تکنولوژی لینک توربو تجهیز شده است که امکان اتصال همزمان به شبکه وای-فای و 4G را فراهم می‌کند. این اطلاعات را اخیرا مقامات برند آنر، با به نمایش گذاشتن نمونه اولیه دستگاه در هنگ کنگ ارائه دادند؛ حالا اما با انتشار پوسترهای رسمی آنر ویو ۲۰ در شبکه اجتماعی ویبو، چهره زیباتری از آن به تصویر کشیده شده است.

آنر ویو 20

این سه تصویر خبر از وجود اسپیکر مکالمه در فریم دستگاه و قرار داشتن دکمه‌های پاور و کنترل صدا در سمت راست آن می‌دهند. همچنین می‌توان در چهار سمت نمایشگر، حاشیه باریکی را دید که البته در بخش پایینی، این حاشیه اندکی پهن‌تر است؛ اما نه آنقدر که توی ذوق بزند.

این پوسترها، رنگ پنل پشتی آنر ویو 20 را نیز آشکار کرده‌اند؛ بنابراین می‌توان از وجود حداقل سه آپشن رنگ برای خریداران (شامل آبی، قرمز و خاکستری) مطمئن بود. ولی هنوز مشخص نیست که این رنگ‌ها حالت گرادیانی خواهند داشت یا خیر؟

گوشی آنر ویو ۲۰ در تاریخ دوم بهمن ماه، با برگزاری مراسمی در شهر پاریس به جهانیان معرفی خواهد شد. البته پیش از آن و در تاریخ پنجم دی ماه، رونمایی از نسخه قابل عرضه در چین را خواهیم داشت که تحت نام آنر V20 به مخاطبان معرفی می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و تاریخ ورود این پرچمدار به بازارهای جهانی در دست نیست.

پوسترهای رسمی آنر ویو ۲۰