نمایشگر Infinity-U

تصاویر پتنت نمایشگر Infinity-U سامسونگ منتشر شد

‌عکس‌های پتنت نمایشگر Infinity-U نشان می‌دهند یک گوشی ناچ استایل سامسونگ در راه است. بر اساس تصاویر صفحه نمایش Infinity-U، بعید نیست سامسونگ گلکسی اس 10 یک گوشی ناچ استایل باشد.

داغ‌ترین مبحث دنیای موبایل در سال 2018، طراحی ناچ استایل بود. پیش از اپل، شرکت پاناسونیک و اسنشال از این طراحی در چند محصول خود استفاده کرده بودند، اما وجود بریدگی بالای نمایشگر در گوشی آیفون ایکس متعلق به سال 2017، شوکی اساسی به سبک طراحی گوشی های هوشمند وارد کرد و سبب شد 2018، به عنوان سال گوشی های هوشمند ناچ استایل در تاریخ ثبت شود.

تصویر پتنت نمایشگر Infinity-U سامسونگ

نمایشگر Infinity-U

این سبک طراحی پلی بین طراحی بدون حاشیه کنونی و نسل بعدی گوشی‌ های هوشمند فاقد حاشیه در اطراف صفحه نمایش محسوب می‌شود. اگرچه همه شرکت‌های بزرگ، چندین محصول دارای بریدگی بالای صفحه نمایش معرفی کردند، اما سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا، هرگز از این روال پیروی نکرد. با این حال بر اساس تصاویر تازه رویت شده، سامسونگ نیز در نهایت تسلیم این مسیر شده است.

ثبت پتنت نمایشگر Infinity-U سامسونگ در دفتر ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد در یک یا چند گوشی هوشمند سال 2019 غول کره‌ای، شاهد بریدگی بالای صفحه نمایش خواهیم بود. این نخستین مرتبه‌ای نیست که چنین تصویری از یک گوشی موبایل سامسونگ مشاهده می‌کنیم. چند ماه قبل و در زمان افشای تصاویر پتنت سامسونگ درباره اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش، یک گوشی هوشمند با ناچ مشابه نمایشگر Infinity-U رویت شد.

از روی سبک طراحی گوشی به تصویر کشیده شده در اسناد این پتنت می‌توان متوجه شد به یک مدل بالارده‌ی سامسونگ تعلق دارد. همانند پرچمداران سال‌های اخیر این شرکت، دو طرف نمایشگر کاملا منحنی بوده و در بالا و پایین پنل، حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارد. یکی دیگر از مزیت‌های نمایشگر Infinity-U در مقایسه با صفحه نمایش Infinity Display گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 که زیبایی خاصی به آن بخشیده است، انحنای حاشیه‌ بالا و پایین آن محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اره دیگ اپل با سوپرایزی ک داشت تو طراحی ناچ دیگ کارو برا بقیه برندا سخت کرد

  2. من به بقای تولیدی سامسونگ دیگ امیدی ندارم

  3. بالاخره وسط گذاشتشنش ؟؟

  4. خیلی قشنگ و خاصه