آوای انتظار همراه اول

راهنمای فعال سازی و کد آهنگ پیشواز یا آوای انتظار همراه اول

آهنگ پیشواز یکی از سرویس‌های پرطرفدار اپراتورهاست و مشترکان می‌توانند در میان انبوهی از گزینه‌ها، موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنند. در ادامه راهنمای فعال سازی و منتخب کد آوای انتظار همراه اول را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم.

یکی از قدیمی‌ترین امکانات اپراتور اول، سرویس آوای انتظار همراه اول است که با انتخاب آن، کسی که با شما تماس می‌گیرد به صدای شنیدن صدای بوق معمولی آهنگ مورد انتخاب شما برایش پخش خواهد شد. خوشبختانه این قابلیت ارتباطی به مدل تلفن همراه شما نداشته و نیاز به انجام هیچ تنظیمی روی گوشی ندارد.

فعال سازی آوای انتظار همراه اول

فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد و شما می‌توانید با ارسال کد آهنگ در قالب پیامک به شماره 8989، تماس با تلفن گویای 9990، اپلیکیشن همراه من و استفاده از کدهای دستوری آوای انتظار مورد نظرتان را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید تنها در صورتی که کد آوای انتظار همراه اول را داشته باشید می‌توانید از این سه روش استفاده کنید و در غیر این صورت، بایستی به وبسایت همراه اول به نشانی rbt.mci.ir مراجعه کرده و موسیقی موردنظرتان را پیش از انتخاب بشنوید و کد آن را مشاهده کنید. فعال سازی آوای انتظار ماهانه 3000 ریال هزینه در بر خواهد داشت و به صورت خودکار از شارژ سیم‌کارت کسر خواهد شد یا به مبلغ قبض شما افزوده می‌شود.

تغییر آوای انتظار همراه اول

به منظور تغییر آهنگ پیشواز همراه اول می‌توانید از تمامی روش‌های بالا استفاده کنید و با ارسال کد آهنگ جدید به شماره 8989، تماس با تلفن گویای 9990، برنامه همراه من و کدهای دستوری، موسیقی جدیدی را برای آوای انتظار خود انتخاب کنید. تغییر آهنگ پیشواز همراه اول تا 15 روز قبل از تغییر آهنگ قبلی رایگان خواهد بود و در صورتی که از انتخاب آوای انتظار پیشین 16 روز بگذرد، 3000 ریال دیگر از حساب شما کسر خواهد شد.

غیر فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول

با ارسال عدد 5 به شماره 8989، تلفن گویا، کدهای دستوری و اپلیکیشن اختصاصی همراه اول می‌توانید نسبت به غیر فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول اقدام کنید. در ادامه به صورت خلاصه راه‌های فعال سازی، تغییر و غیر فعال سازی آوای انتظار را مشاهده خواهید کرد.

آوای انتظار
روش ارسالفعالسازیتغییر آهنگغیرفعالسازی
پیامک (SMS)ارسال کد آهنگ به شماره 8989ارسال کد آهنگ جدید به شماره 8989ارسال عدد 5 به شماره 8989
تلفن گویا (IVR)تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۱، سپس ۲، سپس ۲، سپس ۱ و سپس وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و کلید مربعتماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۱، سپس ۲، سپس ۱ و سپس وارد کردن کد آوای انتظار جدید مورد نظر و کلید مربعتماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۲ و سپس ۲
کدهای دستوری (USSD Code)شماره‌گیری و ارسال #کد آهنگ*221*10*شماره‌گیری و ارسال #کد آهنگ جدید*222*10*شماره‌گیری و ارسال #223*10*

همان‌طور که مطلع هستید آهنگ‌های زیادی در وبسایت همراه اول قرار گرفته‌اند و مشترکان می‌توانند به سلیقه خود آوای انتظار مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند. از آنجایی که لیست کردن تمامی آواهای انتظار مقدور نیست، تعدادی آهنگ پیشواز پرطرفدار و زیبا از خواننده‌های مطرح را در ادامه قرار داده‌ایم.

خوشبختانه امکانات ویژه‌ای برای انتخاب و خرید آوای انتظار از طریق پیامک در نظر گرفته شده و مشترکان همراه اول می‌توانند با ارسال اعداد زیر به سامانه پیامکی 8989 علاوه بر فعال سازی، تغییر و غیر فعال سازی آوای انتظار، آواهای انتظار رایگان، جدید، منتخب هفته و پرطرفدار را مشاهده کنند.

امکانات پیامکی آوای انتظار
ارسال کد آوای مورد نظر به 8989فعال سازی و تغییر آوا
ارسال عدد 2 به 8989مشاهده آواهای رایگان
ارسال عدد 3 به 8989مشاهده 5 آوای برتر
ارسال عدد 4 به 8989مشاهده 5 آوای جدید
ارسال عدد 5 به 8989غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار
ارسال عدد 6 به 8989مشاهده 5 آوای منتخب هفته