شرکت برتر تحول آفرین

همراه اول به عنوان شرکت برتر تحول آفرین کشور انتخاب شد

همراه اول در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات به عنوان شرکت برتر تحول آفرین کشور انتخاب شد. این همایش در روز سه شنبه 4 دی‌ماه 1397 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شده است.

ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با شعار کسب‌وکار داده محور در خدمت جامعه و در قالب یک پنل تخصصی با حضور چند تن از اساتید و صاحب‌نظران حوزه IT در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. از هدف‌های اصلی ششمین دوره از این همایش می‌توان به حمایت از ایده‌های برتر و بومی فناوری اطلاعات در کشور، ارائه تازه‌ترین دستاوردهای بومی فناوری اطلاعات در نمایشگاه IT MANC 2018، تقدیر از دستاوردهای برگزیده در حوزه‌های گوناگون فناوری اطلاعات با جایزه ملی فاب، بهبود نگرش داده‌محور در لایه‌های گوناگون سازمانی در محور حکمرانی بر داده‌ها و برگزاری نشست‌های گوناگون هم‌اندیشی در حوزه‌های مختلف در راستای گسترش نگرش حکمرانی بر داده‌ها در سازمان اشاره کرد.

شرکت برتر تحول آفرین

انتخاب همراه اول به عنوان شرکت برتر تحول آفرین

همراه اول در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات به عنوان شرکت برتر تحول آفرین کشور انتخاب شد و از این شرکت با اعطای لوح ویژه‌ای تقدیر به عمل آمد. علاوه بر این، مدیران برتر حوزه IT نیز در این همایش معرفی شده و جایزه فاب نیز به محصولات برتر اهدا شد. پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) متولی برگزاری ششمین دوره همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات بود و یکی از هدف‌های اصلی آن ارائه دستاوردهای بومی در زمینه فناوری اطلاعات است تا بتواند برای دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان رکن اقتصاد مقاومتی گام بردارد.