حساب Creator Account

اینستاگرام به زودی ابزارهای حرفه‌ای بیشتری تحت حساب Creator Account معرفی می‌کند

حساب Creator Account نوع جدیدی از پروفایل‌های کاربری اینستاگرام است که امکان ایجاد و استفاده از آن به زودی فراهم خواهد شد. پروفایل Creator Account همچون بیزینس پروفایل‌های کنونی، ابزارهای کنترلی زیادی در اختیار ادمین صفحه‌ها قرار می‌دهد.

اینستاگرام تصمیم دارد ابزارهای پیشرفته‌تر و قدرتمندتری را در اختیار صفحه‌های دارای دنبال‌کنندگان زیاد قرار بدهد. آن‌ها با استفاده از قابلیت‌های جدید خواهند توانست به اطلاعات بیشتر و جامع‌تری درباره فالوورهای خود و هچنین نحوه بازدید از پست‌هایشان دست پیدا کنند. این ابزارها تحت عنوان کریتور اکانت یا اکانت سازنده (Creator Account) قابل استفاده خواهند بود. البته استفاده از قابلیت‌های جدید فقط برای صفحه‌های محبوب و متعلق به افراد شناخته شده امکان‌پذیر است.

هدف از معرفی نوع جدید حساب Creator Account

اما هدف اینستاگرام از معرفی نوع جدیدی از پروفایل چیست؟ یک سخنگوی این شرکت در گفتگو با Hollywood Reporter اعلام کرد اینستاگرام در تلاش است بستر خود را تبدیل به بهترین محل برای گرد هم آوردن جوامع مجازی کند. به این ترتیب افراد محبوب و شناخته شده‌ی بیشتری از اینستاگرام به منظور پلتفرمی برای ایجاد جامعه مجازی طرفداران خود استفاده خواهند کرد. یکی دیگر از اهداف معرفی حساب Creator Account ، کمک به تبدیل اینستاگرام به بهترین پلتفرم به منظور ایجاد برندهای شخصی است.

حساب Creator Account

از نظر کاربرد، حساب Creator Account با حساب بیزینسی که از مد‌ت‌ها قبل امکان ساخت آن‌ها فراهم شده است، تفاوت اساسی ندارد. در اینجا نیز می‌توان به یک آمار کلی درباره تعداد فالوورهای جدید، تعداد افراد خارج شده از لیست فالوورها، میزان بازدید پست‌ها و دیگر موارد دست پیدا کرد.

یکی از مزایای حساب Creator Account فراهم شدن قابلیت مشاهده تغییرات روزانه و هفتگی در تعداد دنبال‌کنندگان است. به این ترتیب مدیر صفحه قادر خواهد بود به طور دقیق‌تر، دلایل افزایش محبوبیت و یا ریزش فالوورهای خود را ارزیابی کند.

در بخش دایرکت نیز ابزارهایی برای کاربران دارای حساب Creator Account در نظر گرفته شده است. در اینجا فیلتری برای جداسازی پیام‌های ارسال شده از سوی صفحه‌های مورد نظر وجود دارد. به این ترتیب مجبور نخواهید بود با صرف زمان زیاد، لابه‌لای پیام‌های طرفداران و یا اسپم‌ها، به دنبال متن‌های مهم ارسال شده از طرف دیگر صفحه‌های شناخته شده (همچون درخواست‌های تبلیغات) بگردید. بر اساس گفته‌های اینستاگرام، این قابلیت‌های جدید توسط گروهی خاص و محدود از کاربران در حال تست شدن بوده و در زمانی نامشخص طی سال 2019، به صورت عمومی منتشر خواهند شد. به نظر شما، در یک حساب Creator Account اینستاگرام باید کدام یک از کاستی‌ها و نواقص بیزینس پروفایل‌ کنونی برطرف شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. جدیدا اینستا خیلی داره از تلگرام پیشی میگیره

  2. یعنی فقط برا ادم معروفا خوبه با این حساب نه ما