ثبت نام کارت سوخت

مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی تمدید شد

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی کشور اعلام کرد تاکنون حدود 2 میلیون و 100 هزار نفر مراحل ثبت نام کارت سوخت المثنی را انجام داده‌اند و برای سایر مالکان وسایل نقلیه نیز این مدت تمدید شده است.

طرح احیای کارت‌ سوخت با هدف جلوگیری از قاچاق بنزین اجرا شد. در این طرح، آن دسته از مالکان وسایل نقلیه که کارت‌ سوخت ندارند می‌توانند از 4 روش اعلام شده مانند سامانه الکترونیکی خدمات دولت همراه، اپلیکیشن خدمات دولت همراه، پلیس 10+ و کد دستوری ستاره 4 مربع (#4*) کارت‌ سوخت المثنی دریافت کنند. در همین رابطه زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی کشور عنوان کرد تاکنون حدود 2 میلیون و 100 هزار نفر به صورت حضوری و در سامانه‌های اعلام شده مراحل ثبت نام کارت سوخت المثنی را انجام داده‌اند و برای سایر مالکان وسایل نقلیه نیز این مدت تمدید شد.

ثبت نام کارت سوخت المثنی

تمدید زمان ثبت نام کارت سوخت المثنی

زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی کشور عنوان کرد انتظار داشتیم بیش‌ از 10 میلیون مالک وسایل نقلیه جهت ثبت نام خودرو اقدام کنند، اما فقط 2 میلیون و 100 هزار نفر برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت‌نام کرده‌اند. از این رو متوجه شدیم که بسیاری از مردم کارت سوخت وسیله نقلیه خود را نگه داشته‌اند و می‌توانند از آن استفاده کنند. هرچند برای کسانی که هنوز موفق به ثبت نام کارت سوخت المثتی نشده‌اند، مهلت این طرح تا 1 دی 1397 تمدید شد. زمان استفاده از کارت‌های سوخت برای سوخت‌گیری در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.