نسخه LTE تبلت آنر واترپلی 8

نسخه LTE تبلت آنر واترپلی 8 با سخت افزار قوی و قیمت مناسب از راه رسید

نسخه LTE تبلت آنر واترپلی 8 با دوربین دوگانه و قیمتی مناسب به صورت رسمی معرفی شد. Huawei Honor Waterplay 8 LTE با مشخصات فنی قابل قبول و قابلیت‌های جذاب به فروش می‌رسد.

در کنفرانس دهم آبان بود که هواوی، تبلت آنر Waterplay 8 را همراه با گوشی پرچمدار آنر مجیک 2 معرفی کرد. سازندگان نه‌تنها از اسپیکرهای استریوی قدرتمند در کنار چیپ آمپلی‌فایر دوگانه Smart PA بهره بردند، بلکه تبلت آنر واترپلی 8 به لطف استاندارد IP67، در برابر آب هم مقاوم است. پیش‌تر فقط نسخه وای فای و 64 گیگابایتی این محصول در اختیار کاربران قرار گرفت؛ اما حالا نسخه LTE تبلت آنر واترپلی 8 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کنار مدل وای فای آن با حافظه 128 گیگابایتی معرفی شده است.

نسخه LTE تبلت آنر واترپلی 8

پیش از این، پیش‌فروش این تبلت به صورت رسمی آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 25 دسامبر (4 دی)، تبلت جدید چینی‌ها را با قیمت 1699 یوان (246 دلار) خریداری کنند. مدیران می‌گویند از تاریخ 25 دسامبر به مدت یک هفته، آنر واترپلی 8 با تخفیفی تقریبا 30 دلاری (200 یوان) ارائه خواهد شد.

مشخصات فنی نسخه LTE تبلت آنر واترپلی 8

طراحی تبلت جدید آنر، ساده و شیک است و کاربران می‌توانند آن را در دو رنگ نقره‌ای و طلایی خریداری کنند. این محصول خوش‌ساخت با ابعاد 209.1 در 119.6 در 8 میلی‌متر ساخته شده و 310 گرم وزن دارد. همچنین همان‌طور که از نام تبلت پیداست، سازندگان از صفحه نمایشی 8.0 اینچی با وضوح 1200×1920 بهره گرفته‌اند. کلید هوم نیز با پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت همراه شده و ویژگی‌های مختلفی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به لطف فناوری Histen 5.0 و گواهی صدای Harman Kardon، تجربه‌ای بسیار خوب از پخش صدای استریو در انتظار کاربران خواهد بود.

اگرچه دوربین‌های دوگانه را کمتر بر روی تبلت ها می‌بینیم، ولی خریداران آنر واترپلی 8 از دوربین 13 + 2 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز برخوردار خواهند شد.

از دیگر مشخصه‌های اصلی نیز می‌توان به چیپست کایرین 659، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 9 ولت / 2 آمپر و تکنولوژی GPU Turbo به منظور بهبود عملکرد پردازشگر گرافیکی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مثلا باید چیکارش کنن راضی باشید

  2. آره واقعا منم باهات موافقم تنها تمرکزشونو گزاشتن رو لپ تاپ و گوشی

  3. بهتره یکمم ب فکر طراحی تبلت ها باشن اینام ب ی تغییر اساسی نیاز دارن