بشقاب پرنده ها

آیا وجود بشقاب پرنده ها منشا تمایل ترامپ به تشکیل ارتش فضایی آمریکا است؟

پژوهشگران حوزه مطالعاتی مربوط به بشقاب پرنده ها اعتقاد دارند تمایل ترامپ برای تشکیل  ارتش فضایی آمریکا یا اسپیس فورس از آنجا شروع شد که رییس جمهور آمریکا بتدریج با اسرار بشقاب پرنده ها آشنا شده است.

کارشناسان حوزه یوفولوژی معتقدند ترامپ پس از آنکه به وجود بشقاب پرنده  ها اشراف پیدا کرد نیروهایی با نام اسپیس فورس یا ارتش فضایی آمریکا را تشکیل داده تا آنها را برای مقابله احتمالی با حملات و یا تهدیدات فضایی آماده کند.

اگر نگاهی اجمالی به تاریخچه یوفولوژی بیندازید به سرعت متوجه می شوید که گزارشات متعددی از مشاهده بشقاب پرنده ها از سراسر دنیا وجود دارد و تعدادی از آنها با مدارک و اسناد معتبر همراه هستند، تا جاییکه نمی توان به راحتی مقوله وجود بشقاب پرنده را رد کرده و یا پذیرفت.

بر این اساس یوفولوژیست ها وجود بشقاب پرنده ها را یک احتمال قوی می دانند و حتی تعدادی از آنها با قاطعیت از حضور یوفوها و حتی ملاقات آنان با ساکنان زمین صحبت می کنند. برخی از یوفولوژیست ها نیز معتقدند با توجه به اینکه فرازمین ها در سیارات فراخورشیدی زندگی می کنند که به مراتب قدیمی تری از سیاره زمین است، پس باید نتیجه گرفت که سطح فناوری آنها میلیونها سال از زمین پیشرفته تر است و به هیچ وجه نباید سطح پیشرفت های فناورانه آنها را با فناوری زمین مقایسه کرد.

فناوری های پیشرفته ممکن است به آنها این امکان را بدهد تا بتوانند فواصل بسیار طولانی را به سرعت طی کنند و یا در جنگی نابرابر زمین را از صحنه منظومه شمسی محو نمایند.

ترامپ برنامه سری مقابله با بشقاب پرنده ها را پیش می برد

اگرترامپ با اسرار بشقاب پرنده ها آشنا شده و اسناد و مدارک لازم برای اثبات وجود آنان را دریافت کرده باشد به یقین سناریوی رویارویی آنها با ساکنان زمین را جز موارد محتمل تصور می کند و بر این اساس دور از ذهن نخواهد بود اگر بگوییم تصمیم وی برای تشکیل نیروهای فضایی برای مقابله با چنین تهدیدات فضایی باشد.

به یقین اگر اسراری در خصوص بشقاب پرنده ها وجود داشته باشد، رییس جمهور ایالات متحده باید از آن آگاه بوده تا کشور خود را برای مقابله با تهدیدات احتمالی از جانب آنها و یا حملات احتمالی آنها به زمین آماده سازد.

در حال حاضر یوفولوژیست های بسیاری اعتقاد دارند که وجود تمدن های بیگانه و یا فرازمینی و نیز بشقاب پرنده ها می توانند نقش اصلی را در پلان ترامپ برای تشکیل نیروهای فضایی داشته باشند. اسپیس فورس یک شاخه نظامی مخصوص است که قرار است به طور کامل فعالیت خود را در سال ۲۰۲۰ آغاز کند.

یوفولوژیست ها همچنین قاطعانه ادعا می کنند که دور از ذهن خواهد بود اگر تصور کنیم رییس جمهور آمریکا در جریان اسرار و جزییات مربوط به وجود بشقاب پرنده ها نیست و هیچ اطلاعی از یوفوها ندارد.

ترامپ به یقین  از برنامه فوق سری پنتاگون در خصوص بشقاب پرنده ها شناخت کامل دارد. این همان برنامه ای است که اوایل سال جاری رونمایی شد.

بشقاب پرنده ها

یقینا ترامپ می داند که چه میزان منابع مالی در حوزه پروژه سری AATIP  یا برنامه شناسایی تهدیدات پیشرفته هوا فضا باید هزینه شود. برنامه یاد شده یکی از پروژه های سری آمریکاست که قرار است با بودجه ای کلان راه اندازی شود. در واقع برای اجرایی کردن این برنامه هر ساله مبلغ ۲۰ میلیون دلار توسط دپارتمان دفاعی آمریکا جهت مطالعه تهدیدات ناشی از بشقاب پرنده ها هزینه می شود.

راه اندازی این برنامه بر عهده حلقه سی پنتاگون بود و تمرکز اصلی آن نیز بر مطالعه بشقاب پرنده ها بوده است. مسئول اجرایی این برنامه سری فردیست بنام لوییز الیزوندو که اوایل سال جاری در خصوص این برنامه توضیحاتی را ارائه داد.

ترامپ اخیرا در جریان گزارشی قرار گرفته که بر اساس آن خلبان های نیروی دریایی آمریکا به تعقیب یک شی سفید پرنده پرداخته اند که با سرعتی معادل سرعت موشک های بالستیک در حال رد شدن از فراز سواحل مکزیکو بوده است.

تمامی مطالب فوق در واقع فرضیه شناخت ترامپ از اسرار بشقاب پرنده ها را تقویت می کند و بر این اساس یوفولوژیست ها تصمیم رییس جمهور آمریکا برای تشکیل ارتش فضایی را بازتابی از شناخت تهدیدات احتمالی از سوی بیگانگان و تمدن های فرازمینی می دانند.

باید منتظر ماند تا ببینیم در سال ۲۰۲۰ و با رسمیت یافتن اسپیس فورس چه ماموریت هایی توسط این نیروها انجام می شود. به نظر شما در صورت رویارویی بین ساکنان زمین و بیگانگان با آن سطح فناوری پیشرفته که در بالا به آن اشاره شد، آیا شانسی برای بقا زمین وجود دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. سلام بچه ها من الان پا شدم . چه خبره، کجا میخواید برید زیارت چای بخورید ماه و مریخ ببینید ؟ ااااااا خوابیدما ….. جیگرم حالی اومد . برم فضولاتمو خارج کنم بیام برام تعریف کنید.

  2. سلام

    واقعیت یا دروغ

    تا ندیدید باور نکنید

    صفر به ماه دروغ بود …….. به نظر من بله دروغ در آن دوره بود
    ولی در حال حاضر خیر دروغ منصوب نمیشود ولی انسان به ماه هنوز پا نگذاشته

    دروغ بزرگ تر اینکه کسی یا کسانی با خداوند ارتباط وحی دارند ……………آنها تاجر هستند تاجر دینی

    دروغ بزرگتر خارج شدن ازکهکشان و عکس هایی که از کهکشان گرفته شده

  3. بابا وجدانا بس کنید دیگه گجت نیز تو هم دیگه هرچی خبر علمی غیر علمی هست داری موگذاری یااا .
    شما ها نمی دونید که من اصلا ادم فضایی ام .

  4. فرازمینیها قصد تهاجم یا آسیب رسانی بما ندارند ، تصور کنید تعدادی از دانشمندان برای تحقیقات و کمک ، به محل زندگی قبایل بدوی و غیر متمدن آمازون مسافرت کنند
    طبیعیست که انسانهای بدوی شروع به تیراندازی با تیرو کمان برای کشتن آنها کرده و آنها را تهدیدی برای بقای خود بدانند
    نسبت برتری تمدنهای پیشرفته فرازمینی به دانش و تمدن مردم کره زمین ، بیشتر از نسبت برتری ما به قبیل آدمخوار بدوی است

  5. چی میگید بابا دست بر دارید دیگه واقعا این حرفا زشته

  6. ب حق چیزای نشنیده

  7. خخخخ بابا خنده داره این حرفا

  8. جناب آقای منوچهر آبادی میشه درباره دو برنامه ای که چندوقت قبل امید دانا درباره بشقاب پرنده ها داشت و مصاحبه اش با آقای رحیمی(میگند محقق انرژی پلاسماست) تحقیق ومقاله ای در این باره بنویسید.ممنون

  9. گجت نیوز هم داره کم کم به این روزنامه زرد های دکه ای تبدیل میشه

  10. درود به رئیس جمهور پرزیدنت دونالد ترامپ!!!
    🙂