هدیه مخابرات

هدیه مخابرات برای شب یلدا؛ مکالمه رایگان و بسته اینترنت ویژه برای مشترکان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت به مناسبت شب یلدا و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر برای مشترکان تلفن و اینترنت، هدیه‌ ویژه‌ای در نظرگرفته‌ایم. در ادامه از جزئیات هدیه مخابرات به مناسبت شب یلدا مطلع می‌شویم.

سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد به مناسبت شب یلدا و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر برای مشتریان اینترنت و مکالمه تلفن هدیه‌های ویژه‌‌ای تهیه کرده‌ایم. در این طرح از ساعت 20 روز جمعه 30 آذر تا ساعت 8 صبح روز شنبه اول دی‌ماه 97 تمامی مکالمات درون‌شبکه‌ای‌ (از تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی) بدون هیچ هزینه‌ای و به طور کاملا رایگان خواهد بود. از سویی مشتریان اینترنت مخابرات نیز می‌توانند از تخفیف‌ ویژه بسته‌های ترافیک زمان‌دار به مدت 10 روز بهره‌مند شوند.

هدیه مخابرات

جزئیات هدیه مخابرات برای مشتریان اینترنت

سیدمجید صدری در ادامه عنوان کرد دو بسته ویژه برای مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران تهیه شده است و مشتریان می‌توانند این بسته‌ها را به مدت 10 روزه (از تاریخ پنجشنبه 29 آذرماه تا یکشنبه 9 دی‌ماه) خریداری کنند. بسته اول شامل 2 گیگابایت ترافیک بین‌الملل به ارزش 2 هزار تومان و مدت مصرف آن نیز 3 روز است، بسته دوم به مقدار 5 گیگابایت و با ارزش 5 هزار تومان و مدت مصرف آن نیز 7 روز خواهد بود. مدیرعامل مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد بسته‌های ویژه اینترنتی و مکالمه رایگان درون شبکه‌ای برای تکریم مشتریان مخابرات در نظر گرفته شده است.

هدیه مخابرات

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اخه کی دیگ حوصله حرف زدن داره ی تبریک تو تلگرام بگو خودتو راحت کن

  2. خوبه این فرهنگ بین اوپراتور ها جا بیفته شب های یلدا هدیه بدن

  3. کسی که دیگه مخابرات نت نداره

  4. چطور دلتون میاد بد خرجی کنین

  5. سلام

  6. یه وقت برشکست نشین با این هدایا خخخ