آپدیت جدید واتس اپ

آپدیت جدید واتس اپ با ویژگی تماس گروهی آسان برای آیفون

واتس اپ قابلیت‌های جدید و متنوعی را در آپدیت‌های خود قرار می‌دهد. آپدیت جدید واتس اپ که به تازگی در دسترس قرار گرفته است، تماس گروهی برای کاربران آیفون را راحت‌تر می‌کند.

پس از آن که ویژگی تصویر در تصویر واتس اپ برای اسمارت فون‌های اندرویدی معرفی شد، هم اکنون آپدیت جدیدی را برای کاربران آیفون معرفی کرده است. آپدیت جدید واتس اپ مربوط به کاربران سیستم عامل آی او اس است؛ در صورتی که شما دارای گوشی‌های آیفون هستید، منتظر تعدادی قابلیت جدید در رابطه با راحت‌تر شدن تماس گروهی باشید.

به لطف آپدیت جدید واتس اپ، شما می‌توانید وارد گروهی شوید که قصد تماس دارید و روی آیکون تلفن موجود در گوشه سمت راست قسمت بالای صفحه نمایش ضربه بزنید و در ادامه مخاطبین مورد نظرتان را انتخاب و شیوه ارتباط خود را از میان تماس تلفنی یا ویدیویی مشخص کنید.

مکان دیگری که کاربران آیفون می‌توانند تماس گروهی را انجام دهند، بخش تماس‌ها است؛ تنها کافی‌ست آیکون تماس را از گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش پیدا کنید، جایی که به شما اجازه انتخاب مخاطبین برای برقراری تماس را می‌دهد.

در حال حاضر کاربران آیفون می‌توانند با چهار نفر به صورت همزمان تماس برقرار کنند. همانطور که گفته شد، آپدیت جدید فقط برای کاربران آیفون در دسترس است، اما مطابق با اعلام مسئولان واتس اپ، تمام قابلیت‌های جدید به زودی برای سیستم عامل اندروید هم منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ن تازه تو اپدیت جدیدش اومده ولی یکم دیر ب فکرش افتادن

  2. وا مگه قبلا نبود ؟؟؟؟