مانیتورهای Ultra ال جی

سری جدید مانیتورهای Ultra ال جی در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌شود

سری جدید مانیتورهای Ultra ال جی در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌شوند. این مانیتورها شامل مدل 49 اینچی UltraWide و مدل 38 اینچی UltraGear می‌شوند که در ادامه با ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد.

در نمایشگاه CES ماه آینده، ال­ جی سری جدید مانیتورهای ULTRA خود شامل مدل UltraWide با بهره‌­وری خیره­‌کننده و مدل UltraGear برای ارتقای تجربه گیمینگ را معرفی خواهد کرد. ال­ جی به عنوان یکی از پیشروترین و مبتکرترین شرکت­‌ها در تولید مانیتورهای UltraWide (با نسب 21:9 یا بالاتر) شناخته می­‌شود. این شرکت با سری جدید 49 اینچی UltraWide (مدل 49WL95) بهره‌­وری انجام­ کارهای مختلف با مانیتور را بسیار افزایش داده و با سری گیمینگ UltraGear (مدل 49WL95) ترکیبی از کیفیتی تصویر فوق­‌العاده و سرعتی باورنکردنی را برای برطرف کردن نیاز گیمرها عرضه کرده است.

مانیتورهای Ultra ال جی

مانیتور UltraWide سال 2019 ال­ جی

مانیتور UltraWide جدید ال­ جی از صفحه نمایش خمیده باکیفیت بزرگی با نسبت تصویر 32:9 بهره می­‌برد. با وجود این نسبت تصویر سینمایی، این مانیتور ال­ جی بهترین راهکار و جایگزین برای قرار دادن چند مانیتور کنار هم است. فضای زیادی که این مانیتور 49 اینچی در اختیار می‌­گذارد در کنار نسبت تصویری خارق‌­العاده باعث می­‌شود مانیتور UltraWide ال­ جی تبدیل به بهترین گزینه برای انجام دادن چند کار به صورت همزمان شود. نسبت پیکسلی 5120 در 1440 (معادل دو مانیتور 27 اینچی QHD در کنار هم) و با وجود 108 پیکسل در هر اینچ (PPI) ، این مانیتور وضوح تصویر بسیار بالایی داشته و باعث می­‌شود نوشته­‌ها راحت­‌تر خوانده شده و ویدئوها و تصاویر راحت­‌تر ویرایش شوند.

مانیتورهای Ultra ال جی

مانیتور UltraWide ال­ جی برای ارتقای بهره­‌وری ساخته شده است. این مانیتور برای هر نوع کاری مناسب است؛ به خصوص کارهایی در زمینه مالی، فناوری اطلاعات، طراحی و معماری که دقت و کیفیت نقش مهمی ایفا می­‌کنند. ال­ جی با بهره­‌گیری از فناوری پیشرفته IPS، پردازش رنگ بسیار دقیق با پوشش 99 درصد از رنگ­‌های طیف sRGB را ارائه می­‌کند. این مدل از مانیتورهای Ultra ال جی با پشتیبانی از HDR10 می­‌تواند بازی­‌ها و ویدئوهای HDR را به نمایش بگذارد.

مانیتورهای Ultra ال جی

برای استفاده حداکثر از صفحه نمایش بزرگ این مانیتور، ال­ جی در مانیتور UltraWide خود از حالت تصویر در تصویر (Picture-by-Picture) بهره می­‌برد که می‌تواند تصاویر را از ورودی­‌های مختلف در کنار هم قرار داده و همزمان چند نرم­ افزار را اجرا کند. با نرم­ افزار کنترل دوگانه (Dual Controller Software) می­‌توان چندین دستگاه متصل را با یک کیبورد و موس کنترل کرد و به راحتی با PBP جریان کاری و بهره­‌وری را افزایش داد. با وجود درگاه USB Type C کاربران می­‌توانند همزمان هم اطلاعات منتقل کرده و هم دستگاه‌هایشان از جمله لپ تاپ را شارژ کنند. صفحه نمایش خمیده زیبای این مانیتور در کنار طراحی مینیمالیستی و پایه نازک فلزی، کاربر را در تصویر غرق می‌­کند.

مانیتورهای Ultra ال جی

مانیتور UltraGear سال 2019 ال جی

ال­ جی در مانیتور جدید UltraGear خود از صفحه نمایش IPS بهره برده و با پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC و نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز، بازی را به صورت روان و سریع به نمایش می­‌گذارد. تصاویر غنی با رنگ­‌های خیره­‌کننده برای صفحه نمایش 3840 در 1600 استانداردسازی شده‌­اند و 98 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌­دهند. مانیتور UltraGear با صفحه نمایش خمیده، نسبت تصویر 21:9 و طراحی بدون قاب مانند، برای بردن گیمرها به سرزمین بازی طراحی شده است. نور زمینه این مدل 38 اینچی از مانیتورهای Ultra ال جی که برای بازی کردن طراحی شده است، تا شش رنگ مختلف را به نمایش گذاشته و می‌تواند با حس و حال بازی و گیمر هماهنگ شود و حتی از خستگی چشم هنگام بازی هم جلوگیری کند.

آقای Jang Ik-hwan، مدیر بخش فناوری اطلاعات لوازم صوتی تصویری LG درباره سری جدید مانیتورهای Ultra ال جی می‌گوید:

ال جی همیشه مانیتورهای پیشرفته‌ای به بازار عرضه کرده است که از امکانات بسیاری برای هر گروه از مشتریان بهره می‌برند. با بازه متنوعی از مدل‌ها که کیفیت تصویر، بهره‌وری و تجربه گیمینگ منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند، مشتریان بیشتری ال جی را به عنوان شرکتی پیشرو و مبتکر در زمینه مانیتورها خواهند شناخت.

مشخصات کلیدی مانیتورهای Ultra ال جی

مدل49WL95C38GL950G
نسبت ابعاد49 اینچ 32:9 منحنی اولترا واید38 اینچ 21:9 منحنی اولترا واید
رزولوشن5120 در 1440 پیکسل (Dual QHD)3840 در 1600 پیکسل (WQHD+)
روشنایی530 نیت450 نیت
محدوده رنگ99 درصد sRGB98 درصد DCI-P3
ویژگی‌های کاربری1 پورت یو اس بی C، 2 پورت HDMI، یک DP و 4 یو اس بی 3.0 در پایین1 پورت HDMI، یک DP، سه یو اس بی 3.0 (یکی در بالا و 2تا در پایین)
شارژ85 وات با یو اس بی C
سایر ویژگی‌هاتصویر در تصویر (حداکثر 3 تصویر)، حسگر نور محیط، کالیبراسیون رنگ، Dual Controller S/W و OnScreen Control S/W144 هرتز، NVIDIA G-SYNC، نورپردازی Sphere Lighting، تثبیت‌کننده رنگ مشکی، رنگ پیشرفته، DAS Mode، Crosshair و Gamer Friendly GUI
صدا10W x 2Ch (with Rich Bass)N/A (Headphone Out)
HAS Stand
  • Tilt (-5~15º)
  • Height (110mm)
  • Swivel (-5~15º)
  • Tilt (-5~15°)
  • Height (110㎜)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اوووف ترکونده ها عجب چیز خفنی

  2. من به اون کوچیکه ش هم راضیم بخدا