عکس وان پلاس 5G

انتشار عکس وان پلاس 5G یا وان پلاس 7 برای اولین بار

عکس وان پلاس 5G یا وان پلاس 7 برای نخستین بار در فضای مجازی منتشر شد. این تصویر که موبایل جدید OnePlus را در دستان مدیر عامل این شرکت نشان می‌دهد، از طراحی متفاوت محصول آینده چینی‌ها خبر دارد.

کمپانی چینی وان پلاس که از محصولات آن با عنوان «قاتل پرچمداران» یاد می‌شود، در حال توسعه یک موبایل جدید با پشتیبانی احتمالی از شبکه 5G است. اگرچه ما هنوز در مورد اسم موبایل بعدی این شرکت مطمئن نیستیم، ولی به تازگی عکس وان پلاس 5G با حضور مدیر ارشد اجرایی شرکت یعنی پیت لائو (Pete Lau) و همکارانش منتشر شده است که طراحی اسمارت فون بعدی وان پلاس را به تصویر می‌کشد. قطعا کارمندی که این عکس را ثبت و منتشر کرده، ریسک اخراج شدن را به جان خریده است!

به هر صورت، مطابق با تصویر منتشرشده، سازندگان از ماژولی دایره‌ای و بزرگ برای دوربین پشتی موبایل خود استفاده کرده‌اند که پیش‌تر نمونه آن را در محصولات این شرکت ندیده بودیم. دستگاهی که در اسلاید می‌بینیم، همانند نمونه اولیه‌ای که روی میز قرار دارد، به رنگ قرمز است. نباید از سمت راست عکس غافل شد؛ ظاهرا وان پلاس در حال توسعه نسخه سفید نیز هست:

عکس وان پلاس 5G

هنوز مشخص نیست که ما با چه تلفن هوشمندی روبه‌رو هستیم؛ ولی از آنجایی که احتمالا یک موبایل 5G زودتر از وان پلاس 7 روانه بازار می‌شود، می‌توان نام محصول آینده چینی‌ها را از همین حالا حدس زد. این گوشی طی چند ماه اول سال 2019 عرضه می‌شود. با توجه به همکاری اخیر و وان پلاس و تی موبایل در عرضه وان پلاس 6، از عرضه آن توسط اپراتورهای آمریکایی نباید متعجب شوید.

یکی از فاکتورهایی که این فرضیه را قوت می‌بخشد، این است که وان پلاس هنوز متوجه نشده که چگونه باید mmWave 5G را در یک موبایل پیاده‌سازی کند (به خاطر تعداد آنتن‌های مورد نیاز) و از همین رو، قصد دارد با باند زیر 6 گیگاهرتز کار خود را آغاز کند. انتظار می‌رود EE در انگلستان، نخستین اپراتوری باشد که وان پلاس 5G را دریافت می‌کند و این گوشی به خاطر هزینه‌های مربوط به نسل جدید اینترنت، با قیمت 100 تا 200 دلار بیشتر از وان پلاس 6T به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند احتمالا به تراشه اسنپدراگون 855 و مودم X50 مجهز خواهد شد. SD855 می‌تواند قدرت‌بخش وان پلاس 7 نیز باشد، ولی همراه با مودم X24.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قبلا هم ک نشونش داده بودن گفتن لو رفته و فلان

  2. چند تا دوربین داره؟؟؟