دستگاه مرموز اپل

انتشار پتنت مربوط به دستگاه مرموز اپل با صفحه نمایش کاملا انعطاف‌پذیر

اسناد مربوط به پتنت جدید اپل در فضای مجازی منتشر شد. این اطلاعات، دستگاه مرموز اپل را با صفحه نمایشی کاملا انعطاف‌پذیر به تصویر می‌کشند. اما آیا کاربران باید خود را برای موبایل یا تبلت منعطف اهالی کوپرتینو آماده کنند؟

هنوز خبری از معرفی و عرضه گوشی های انعطاف‌پذیر شرکت‌های مختلف نیست و سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی، اولین موبایل خود را با این طراحی روانه بازار کند. در همین حال، به تازگی پتنت منتسب به یک محصول مرموز شرکت اپل با صفحه نمایشی 360 درجه در اختیار ما قرار گرفته است که پیش‌تر نمونه آن را در هیچ جایی ندیده بودیم. این پتنت می‌تواند نشانگر یک موبایل انقلابی، نسل جدید آیپاد تاچ یا هر چیز دیگری باشد؛ ما واقعا هیچ نظری در مورد عملکرد آن نداریم.

سه بخش کلیدی در دستگاه مرموز اپل وجود دارد. ما می‌گوییم «دستگاه» زیرا نمی‌دانیم که دقیقا با چه چیزی روبه‌رو هستیم. قطعا مهم‌ترین مشخصه این گجت جدید که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند، نمایشگر 360 درجه و انعطاف‌پذیر آن است. مدیران در توضیحات مربوط به نمایشگر، از عبارت «صفحه پیچیده‌شده مداوم» استفاده کرده‌اند.

اپل

تجهیز دستگاه مرموز اپل به سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج

از دیگر جنبه‌های کلیدی دستگاه می‌توان به وجود سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج اشاره کرد. به نظر می‌رسد سیستم سنجش حرکتی، کنترل دستگاه را امکان‌پذیر می‌سازد. در حقیقت، کاربران با چرخاندن گجت یا حرکت دادن آن قادر به پیمایش در صفحه خواهند بود. مورد آخر، پشتیبانی نمایشگر از فرمان لمسی است؛ موضوعی که البته اصلا عجیب نیست.

مدیران در توضیحات ثبت‌شده در مورد پتنت، در مورد تمام ویژگی‌ها و بخش‌های آن به تفصیل صحبت کرده‌اند؛ جز آن‌که مشخص کنند ما با چه دستگاهی روبه‌رو هستیم. ما می‌دانیم که سازندگان می‌توانند در تولید قاب اصلی از پلیمر شفاف، سرامیک شفاف، یا یاقوت کبود ترکیبی استفاده کنند و آنها حتی به چگونگی قرارگیری اجزا برای حرکت بی‌نقص نمایشگر نیز اشاره داشته‌اند؛ ولی مشخص نکرده‌اند که از آن در چه مواردی استفاده می‌شود. این احتمال وجود دارد از این فناوری جدید در ساخت نمایشگر نسل‌های آینده ساعت های هوشمند اپل با امکان قرار گرفتن بر روی مچ دست کاربران استفاده شود. به هر صورت، تنها زمان مشخص خواهد کرد که اپل چه برنامه‌ای برای ما دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالا مگ ن چندان انعطاف پذیر بودن بقیه