دوربین گلکسی اس 10

سامسونگ در حال توسعه حالت شب برای دوربین گلکسی اس 10 است

به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای اضافه شدن حالت شب به دوربین گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) آماده کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر در عکاسی در محیط‌های تاریک داشته باشند.

بعد از اضافه شدن حالت مخصوص “Night Mode” به دوربین هواوی پی 20 پرو، گوگل نیز محصولات خانواده پیکسل را با “Night Sight” به‌روز کرد و حالا، به نظر می‌رسد سایر شرکت‌ها نیز با معرفی قابلیتی مشابه، قصد دارند این ویژگی جذاب را به محصولات خود اضافه کنند. مطابق با گزارش “XDA Developers”، سامسونگ یکی از همین کمپانی‌ها است که با توسعه حالت شب برای دوربین گلکسی اس 10 به نام “Brigh Night” می‌خواهد به جنگ هواوی و گوگل رود. انتظار می‌رود این ویژگی را در رابط کاربری One UI همراه با گوشی های این خانواده ببینیم.

دوربین گلکسی اس 10

این قابلیت جذاب به دستگاه اجازه می‌دهد تا از سوژه مورد نظر، چند عکس مختلف را ثبت و با یکدیگر ترکیب کرده و یک عکس روشن‌تر از محیط‌های تاریک را پیش روی کاربران قرار دهد. حالت شب به فلاش LED یا اکسپوژر بیشتر اتکا نمی‌کند؛ بلکه کافی‌ست کاربران، گوشی را برای مدت زمان بیشتری نگه دارند تا پروسه ایجاد تصویر روشن، به درستی انجام شود.

به گفته کارشناسان XDA، دی‌کامپایل فایل APK اپلیکیشن دوربین در بیلد اندروید پای / رابط کاربری One UI برای گلکسی نوت 9 نیز وجود یک ویژگی مشابه را نشان می‌دهد.

دوربین گلکسی اس 10

Night Mode در برابر Night Side

ما هنوز مطمئن نیستیم که این قابلیت تنها مختص گوشی های سری گلکسی S10 خواهد بود یا در پکیج رابط کاربری One UI گنجانده می‌شود. به هر صورت، بعد از معرفی این ویژگی، “Bright Night” در کنار “Nightscape” در گوشی های وان پلاس، “Night Scene” در گوشی های شیائومی، “Super Bright Mode” در گوشی های آنر و همچنین “Night Sight” و “Night Mode” که بالاتر به آنها اشاره شد، قرار می‌گیرد.