گوشی

چند سال است که از گوشی فعلی خود استفاده می‌کنید؟ (نظرسنجی)

بسیاری از مردم عادت دارند از هر موبایل فقط برای چند ماه استفاده کنند و برخی نیز معتقدند تا آخرین لحظه باید از آن استفاده کرد؛ اما عمر گوشی فعلی شما چقدر بوده و چند سال است که از آن استفاده می‌کنید؟

هرچند وقت یک‌بار دوست دارید موبایل تازه بخرید؟ قطعا کاربران گجت نیوز با فناوری های روز و جهش موجود در دنیای گوشی های هوشمند -از دوربین‌های پاپ آپ و نمایشگرهای ناچ تا دستگاه‌هایی با دو نمایشگر لمسی بزرگ یا صفحه نمایش منعطف- آشنا هستند؛ به همین جهت، شاید بخواهید هر سال یک موبایل تازه بخرید. از طرفی، سازندگان با افزایش قیمت گوشی ها در سال 2018 و عرضه محصولاتی با قیمت بالاتر از هزار دلار، تعویض مداوم تلفن همراه را دشوار کرده‌اند.

در این شرایط، برخی افراد هر دو سال یک‌بار، موبایل خود را عوض می‌کنند؛ برخی هر سال چند گوشی جدید می‌خرند و شاید هر گوشی، تنها چند ماه مهمان آنها باشد؛ بعضی از کاربران نیز بعد از خرید یک موبایل تازه، چندین سال در انتظار می‌مانند تا یک تحول در فناوری و توسعه این محصولات ایجاد شود.

علی‌رغم اینکه این روزها تعویض مکرر تلفن همراه سخت‌تر از گذشته شده است، باز هم برخی افراد عادت دارند از هر گوشی تنها برای چند ماه استفاده کنند. آیا شما هم از این همین افراد هستید یا سعی می‌کنید از گوشی خود تا آخرین روز ممکن استفاده کنید؟ لطفا ضمن شرکت در نظرسنجی و انتخاب گزینه مورد نظر، علت انتخاب خود را از بخش نظرات با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.