سامسونگ گلکسی A10

سامسونگ گلکسی A10 به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه مجهز می‌شود

سامسونگ گلکسی A10 احتمالا اولین موبایل کره‌ای‌ها با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه خواهد بود. این گوشی همچنین از تراشه‌ای پرچمدار قدرت می‌گیرد. اما گلکسی ای 10 چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟

بعد از گذشت تقریبا پنج سال از زمانی که سامسونگ برای اولین بار از حسگرهای اثر انگشت استفاده کرد، یکی از افراد آگاه به برنامه‌های سامسونگ در توییتی جدید مدعی تجهیز گوشی گلکسی ای 10 به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه شده است. به صورت دقیق‌تر، این افشاگر می‌گوید گلکسی A10 از اولین تلفن های هوشمند سامسونگ است که با این فناوری همراه می‌شود.

احتمال تجهیز سامسونگ گلکسی A10 به اسنپدراگون 845

فعلا اطلاعات مربوط به این گوشی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ولی انتظار می‌رود گلکسی ای 10 به عنوان نسخه قوی‌تر گلکسی ای 9 روانه بازار شود. این یعنی موبایل جدید سامسونگ می‌تواند شکاف بین گوشی های میان رده و موبایل های پرچمدار سری Galaxy S را پر کند. اگرچه در این گزارش هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی دستگاه نشده است، ولی سپتامبر گذشته بود که منبع منتشرکننده همین خبر، با اعلام عرضه یک گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. ممکن است گلکسی A10 با آنچه پیش‌تر اعلام شده بود، تفاوت‌های زیادی داشته باشد؛ ولی این احتمال نیز وجود دارد که سازندگان از این تراشه قدرتمند در موبایل بعدی خود استفاده کنند. به هر صورت، گلکسی A9 از تراشه اسنپدراگون 660 و گلکسی A8s از تراشه اسنپدراگون 710 قدرت می‌گیرد.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های همیشگی سامسونگ، گوشی گلکسی ای 10 می‌تواند اوایل سال 2019 در کنار گوشی های جدید سری Galaxy M پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد. اگر این اسمارت فون ها در اولین ماه از سال جدید میلادی معرفی نشوند، گزینه منطقی بعدی، کنگره جهانی موبایل 2019 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اره دیگ این یکی خیلی روتین و عادی شده

  2. وجدانن دیگ اگ اینکارو نمیکرد باید تعجب میکردیم