گوشی هواوی آنر V20

گوشی هواوی آنر V20 به فناوری خنک کننده THE NINE مجهز می‌شود

گوشی هواوی آنر V20 قرار است به تکنولوژی خنک کننده مخصوص آنر یعنی “THE NINE” مجهز شود. این فناوری مانع افزایش دستگاه دما هنگام اجرای بازی‌های سنگین خواهد شد.

آنر V20، موبایلی است که برخی افراد از آن به عنوان نسخه “Honor” گوشی هواوی نوا 4 یاد می‌کنند. هرچند، تفاوت‌های قابل توجهی در مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون ها وجود دارد. آنر وی 20 قرار است در تاریخ 26 دسامبر (5 دی) در چین رونمایی شود و هم‌اکنون پیش‌فروش آن از طریق برخی فروشگاه‌های اینترنتی آغاز شده است. ما تقریبا با تمام جزئیات این گوشی آشنا هستیم، ولی همانند سایر محصولات حوزه فناوری، منطقی است که با نزدیک شدن به زمان معرفی، اطلاعات بیشتری در مورد آن در اختیارمان قرار گیرد.

بعد از انتشار تصاویر و بنچمارک این تلفن هوشمند، حالا پوستری رسمی در فضای مجازی منتشر شده است که به سیستم خنک‌کننده مایع این گوشی با نام “THE NINE” اشاره دارد. اگر به یاد داشته باشید، نخستین بار در کنفرانس گوشی آنر نوت 10 بود که اطلاعات این تکنولوژی فاش شد.

گوشی هواوی آنر V20

مطابق با اطلاعاتی که از گذشته داریم، فناوری خنک‌کننده مایع THE NINE از طراحی حرارتی 9 لایه و یک لوله خنک‌کننده مخصوص که می‌تواند پخش گرما را تا 41 درصد افزایش داده و دمای پردازنده را تا 10 درجه پایین بیاورد، استفاده شده است. گفته می‌شود این فناوری ها در کنار یکدیگر، تاثیر قابل توجهی بر عملکرد دستگاه خواهند داشت؛ خصوصا هنگام اجرای بازی‌های سنگین. این فناوری بسیار جذاب قرار است در گوشی هواوی آنر V20 نیز به کار گرفته شود؛ با این تفاوت که اندازه لوله انتقال حرارت در آن کوتاه‌تر از لوله موجود در آنر نوت 10 خواهد بود.

قابلیت‌های گوشی هواوی آنر V20

گزارش‌هایی که پیشتر در مورد پرچمدار جدید آنر منتشر شده بودند نیز از وجود دوربین 48 مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی در بخش پشتی خبر حکایت داشتند. به این موارد باید “Eye Technology”، فناوری “Link Turbo” برای اتصال هم‌زمان وای فای و شبکه 4G LTE و ضبط ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه را نیز اضافه کرد. هواوی پی 20 و پی 20 پرو از اولین موبایل های هواوی با توانایی فیلم‌برداری صحنه آهسته بودند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا یک ویدیوی 0.2 ثانیه را به یک ویدیوی 8 ثانیه‌ای صحنه آهسته تبدیل کرده و محتوایی بسیار جذاب تولید کنید.