آنر 8A و آنر 8A پرو

آنر 8A و آنر 8A پرو با دریافت گواهی وای فای یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شدند

گواهی وای فای برای دو گوشی آنر 8A و آنر 8A پرو (Honor 8A & Honor 8A Pro) صادر شد. به نظر می‌رسد گوشی های ارزان‌قیمت هواوی در چندین مدل و رنگ مختلف در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

زیربرند هواوی یعنی آنر، برنامه‌های بسیاری برای سال آینده داشته و می‌خواهد طی روزهای ابتدایی 2019، چند محصول خوش‌ساخت را روانه بازار کند. پیش‌تر، آنر 8 ای و آنر 8 ای پرو در وب‌سایت چینی TENAA و روسی EEC رویت شده بودند تا ما از وجود آنها مطمئن شویم. این وب‌سایت‌ها از چندین شماره مدل برای آنر 8A همچون JAT-AL00 ،JAT-TL00 و JAT-L29 خبر می‌دادند؛ حالا نیز Wi-Fi Alliance شماره‌های مدل بیشتری همچون JAT-LX1 ،JAT-LX3 ،JAT-L41 ،JAT-AL00 و JAT-L29 را فاش کرده است.

آنر 8A و آنر 8A پرو

مطابق با اطلاعات منتشرشده، هر دو این تلفن های هوشمند از وای فای تک‌باند Wi-fi a/b/g/n (باند 2.4 گیگاهرتز) بهره می‌برند. متاسفانه اینجا هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی های جدید هواوی نشده است. با این حال، ما می‌دانیم آنر 8A و آنر 8A پرو سوار بر اندروید 9.0 پای روانه بازار خواهند شد.

در رابطه با مشخصات فنی آنر 8 ای، به نظر می‌رسد از دوربینی 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و از دوربینی 8 مگاپیکسلی در بجش جلویی استفاده شده است. به علاوه، یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. خریداران هم از میان رنگ‌های آبی، مشکی، طلایی و قرمز باید یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حتی بعضی جاها انر بهتر خود هواوی عمل میکنه

  2. گوشی های خوبی بنظر میان

  3. خود انر به تنهایی یه برند شده دیگه جدای از خود هواوی