شیائومی می پلی

عکس و ویدیویی از جعبه‌گشایی شیائومی می پلی به بیرون درز پیدا کرد

در روزهای اخیر، شمار گزارش‌های انتشار یافته درباره گوشی شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) رو به افزایش نهاده بود. حالا در آستانه برگزاری مراسم رونمایی، یک افشاگر چینی عکس و ویدیویی را به اشتراک گذاشته که ظاهرا مربوط به جعبه‌گشایی این محصول است.

در این تصویر، می‌توان طراحی ناچ استایل شیائومی می پلی را دید. همچنین پوشش پلاستیکی روی صفحه نمایش، برخی از مشخصات دستگاه را افشا کرده است که باید به سایز 5.84 اینچی نمایشگر، دوربین پشتی برخوردار از هوش مصنوعی و پیکسل‌های درشت، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و رنگ گرادیانی بدنه آن اشاره کنیم.

شیائومی می پلی

در ویدیوی انتهایی نیز که تصویر دقیق‌تری از طراحی گوشی را نشان می‌دهد، می‌توانیم رنگ مشکی و حاشیه‌های نه چندان باریک نمایشگر آن را ببینیم.

سایر ویژگی‌های منتسب به شیائومی می پلی

پیش‌تر از چیپست پرچمدار مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌ی دستگاه یاد شده بود؛ بنابراین وجود تراشه هلیو P90 مدیاتک در این محصول محتمل به نظر می‌رسد. همچنین با پست‌هایی که اخیرا «لین بین» رئیس کمپانی چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته، هم دو رنگ گرادیانی و هم برخی از ویژگی‌های کلیدی گوشی جدید شیائومی آشکار شده است.

شیائومی می پلی

بر این اساس، با وجود برخورداری از نمایشگر 5.84 اینچی، ابعاد شیائومی می پلی با یک گوشی هوشمند 5 اینچی قدیمی برابری می‌کند و به راحتی در جیب جا می‌شود. رزولوشن نمایشگر دستگاه، فول اچ دی پلاس (2280 در 1080 پیکسل) و تراکم پیکسلی آن 432 ppi توصیف شده است. همچنین نرخ کنتراست 1500:1، خوانا بودن در نور آفتاب و حالت‌هایی برای نمایش محتوا در محیط‌های تاریک و محافظت از چشم کاربران، از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر به شمار می‌روند.

شیائومی می پلی امروز (24 دسامبر) در کشور چین به طور رسمی معرفی می‌شود و گمانه‌زنی‌ها از قیمت 1700 یوانی آن (معادل 245 دلار) حکایت دارند. البته مشخص نیست که این مبلغ، بهای نسخه 6+64  گیگابایتی دستگاه است یا نسخه مجهز به 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. 😂😂😂 اره واقعا منم هیچ پوئن مثبت دیگ ای براش پیدا نکردم

  2. من فقط حس میکنم پشتش شیب بدی داره یا واقعا داره؟ جالب نیس هرچی ک هس

  3. رنگاش خوبه فقط