نخستین تصویر تبلت آیپد مینی 5 اپل

نخستین تصویر تبلت آیپد مینی 5 اپل به بیرون درز کرد

نخستین تصویر تبلت آیپد مینی 5 اپل (Apple iPad Mini 5) منتشر شد. ظاهرا نباید انتظار طراحی کم حاشیه از این تبلت داشته باشیم.

آیپدهای اپل، یکی از بهترین محصولات در حوزه‌ی خود هستند که در رقابت با تبلت دیگر برندها می‌توانند آن‌ها را شکست دهند. در سالیان اخیر، آیپدها به چندین خانواده تقسیم شده‌اند، ما حالا آیپد معمولی، آیپد پرو و آیپد مینی را داریم. روز گذشته، تصویری از آیپد مینی 5 اپل همراه با نخستین جزئیات آن به بیرون درز پیدا کرد.

رندر آیپد مینی 5

نخستین تصویر تبلت آیپد مینی 5 اپل

برای شروع باید بگوییم، این نخستین رندری است که بر اساس شایعات اخیر و یک عکس از قاب به بیرون درز پیدا کرده از این تبلت، طراحی شده است. بنابراین، ما نمی‌توانیم در این لحظه انتظار داشته باشیم که این رندر خود دیوایس واقعی را نمایش می‌دهد، اما آن می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم تصوری از آیپد جمع و جور بعدی اپل پیدا کنیم. مطابق بسیاری از تصاویر به بیرون درز کرده، این تصویر نیز توسط حساب کاربری Ben Geskin در توییتر منتشر شده است.

آیپد مینی 5 با حاشیه‌های بزرگی در بالا و پایین نمایشگر خود همراه است که شاید خیلی خوشایند نباشند. حاشیه‌های زیاد می‌توانند به اپل اجازه دهند تا اسپیکرهای بزرگ‌تری را روی بدنه جای بگذارند، ما می‌توانیم انتظار حضور 4 اسپیکر را روی تبلت داشته باشیم. در انتها، این رندر یک درگاه هوشمند را در کنار گوشی نشان می‌دهد که معمولا برای اتصال لوازم جانبی نظیر کیبورد اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود آیپد مینی 5 در سه ماهه‌ی نخست سال 2019 معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا جالب نیست